Hej Aminos. Min Affiliate side : www.gaver-til-unge.dk har kørt i en uges tid idag. Og har tjent i gennemsnit 5,6 Kroner pr dag. - Det er rigtigt fint, men jeg havde også købt 2 'underdomæner' som føre til gaver til unge.dk Så i alt har mine hjemmesider & domæner kostet 300kroner Hvad kan jeg gøre for at tjene de 300 ind igen? Og få flere besøgende? Noget på siden som skal laves om? Hvad synes du om siden? Håber du vil hjælpe! |
Hvordan får min side flere besøgende og mere indtægt?
Hej Jeppe, Jeg kan kan egentligt godt lide din ihærdighed. Du forsøger at sætte mange forskellige ting i søen. Meen... at bump af indlæg er ikke velkomment i debatten. Vær rar at stoppe med at bumbe dine tråde. Det generer en masse debatører, fordi det støjer i oversigten, og det bidrager ikke til forummet. På forhånd tak. Dbh. John
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
du har fået nogle gode råd i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/148943.aspx der mangler sådan set alt hvad skrevet der det er hårdt slid at få en høj indtægt og side der er velfungerende det kræver arbejde og atter arbejde , det kræver tålmodighed og tid og stædighed og viden for det skal lykkes men jeg tror på dig giv den fuldt ud af energi første arbejde lidt med designet vis jeg var dig prøvet jeg med wordpress søgeord optimering tager tid der skal indhold på siden tekst meget mere der videre formidler en masse viden, det går tid |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Med 5,6 kroner om dagen går det da allerede meget godt, hvis du kan holde det, og det lyder det til at du kan med din store gejst. Det er de færreste investeringer der 6-dobles på et år! ;) Så mit råd til dig ville være at fortsætte med det du gør, og hele tiden blive ved med dygtiggøre dig. Med venlig hilsen |
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
Som jeg har sagt til dig før: Rom blev ikke bygget på en dag vel ;).
God vind! - Mads |
Hej Jeppe. Jeg er enig med John i, at du ikke får mange fans ved at "bumpe" din egne beskeder her på Amino - og da slet ikke efter en halv time. Men når det er sagt, så er ihærdighed et super udgangspunkt for at få succes med at tjene penge på nettet. Jeg vil anbefale dig at læse indlæggene på fx. http://www.antphilosophy.com/ og http://denniskjaergaard.com/ grundigt og gerne flere gange. Der er mange guldkorn i både indlæg og kommentarfelter. Drop tanken om, at du skal tjene mange penge hurtigt. Glæd dig i stedet over, at du bliver klogere hver gang du laver noget som IKKE virker. Din nuværende hjemmeside bliver aldrig en guldkalv. Kig på den med de besøgendes øjne - hvilken værdi tilfører du til dem, som kigger forbi? Byg FØRST noget indhold op, som folk gider at læse. BAGEFTER kan du snige lidt reklamer ind. Du har gjort det i den modsatte rækkefølge. Du har kun reklamer. Held og lykke med projektet. Lad dig ikke slå ud af en gammel morfar som mig :) |
Det har han heller aldrig sagt, han spurgte om hvordan han kunne få en højere indtjening og flere besøgende... |
Jeg referere bare til det de andre har skrevet om, at det tager jo noget tid før det bliver en succes! :) |
Det er også rigtigt , at det tager tid... Men derfor kan han jo lave forbedringer, mens tiden går!
|