Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video: Super idéer til dit danske Affiliate Website Del 2.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer:
Tak for en super god video med forslag til nogle interessante nicher med store muligheder for nye affilate sites. 

Du er velkommen :-)

Boxen:

Super intiativ at dele ideer og det viser da i høj grad overskud :)

Hvorfor fører du ikke selv ideerne ud i virkeligheden ? tænker hvis du ikke viser de mange muligheder er der jo ekstra at hente, der er jo som du også siger med dørene sidst der måske ikke havde lavet sådan en side hvis du ikke delte dine ideer ud :)

Super fin tankegang du har og super fedt med overskuddet :)

Boxen, jeg kan faktisk godt forstå dit spørgsmål og den indirekte kritik. Hvad er det for noget, at jeg går og fortæller andre hvad de burde gøre uden at gøre det selv?

Sagen er den, at jeg faktisk gør det selv. Jeg er allerede i gang i mange nicher og jeg følger selv de råd jeg giver (og lever af det). Blandt andet rådet i dette indlæg om at fokusere på få store og svære ting i stedet for en masse små og lette. 

Der er SÅ mange super gode nicher derude, som jeg og du kunne leve af at lave det fedeste website til, at der ingen grund er til at holde kortene tæt til kroppen for nicher, som jeg ikke allerede er i.

Når alt det her er sagt, så er der også andre grunde til at jeg deler end at jeg (ærligt) bare godt kan lide at gøre det.

Se, jeg har valgt også at arbejde som rådgiver på affiliate projekter. Det er min måde at snyde kalenderen på - og få lov til at involvere mig i lidt flere af de spændende nicher, end jeg faktisk har tid til.  Så når jeg deler her, er det dels bare fordi jeg har lyst til det og brænder for det. Og det er dels fordi jeg håber at en person med en masse drive og evne ser det og siger til mig at han eller hun er klar til at give den gas for alvor - med en portion sparring og rådgivning i ryggen.

Så sidder du derude, som har en niche og vil lave det bedste website, så sig til.

Sander:

Du er nu en venlig mand Anders! Yes

Jeg synes, at du gør et helt fantastisk stykke arbejde for andre mennesker. Du er virkelig behjælpelig med dine små guides, og du er sgu ikke bange for at dele ud af din store erfaring og ekspertise indenfor dit område.

Det er virkelig en fryd for øjet, hver eneste du har lavet en ny video, skrevet nogle tips og tricks, eller bare hjælper en eller anden gut herinde på Amino. Det spreder så god karma, og sender en bølge igennem dine læsere, som derefter selv får lyst til at hjælpe andre mennesker, med det de nu engang er gode til.

Du gør det gode, og går 100% op i de ting du laver. Du er dedikeret, målrettet og en gæv gut. Endnu engang en dejlig video, som jeg håber, at vi i fremtiden stadig kommer til at se mange flere af fra din hånd!

Bedste hilsner,

Sander Grønlund Skype-Wink

Tusind tak for ordene, Sander! Du aner ikke hvor meget de varmer - selvom jeg som vendelbo slet ikke aner hvordan jeg skal håndtere den slags ros Smile

Allan Hansen:
Affiliate er ikke lige noget for mig, men hvor er det fedt at se, at du gider bruge tid og energi på at hjælpe andre. Håber at der er nogen derude bag skærmene, der tager bolden op og realiserer ideerne.

Tak, og ja, mon ikke der er? :-)

TheisM:

Spændende video Anders Yes

I samme omgang, ville synes jeg det er værd at nævne Casper Schneideriets artikel om en automatiseret online pengemaskine. Hvis man kunne skabe Danmarks bedste videns-resurse omkring værktøj, og samtidig havde et system der automatisk holdt styr på værktøjs-priser hos online-forhandlerne, og præsenterede dem for brugerne på relevante måder, så tror jeg nok at pengene skulle rulle ind :-)

Ja, Theis. jeg er helt enig i at prissammenligninger skal automatiseres. Og også enig i at der typisk skal være prissammenligning på en god affiliate side, så du leverer det optimale for læseren. Fx at hun i din artikel kan finde den bedste pris på zxy-boremaskinen fra Black and Decker.

Men personligt synes jeg du har valgt en for let niche, hvis du kan få lov at dominere den med primært automatiske sider. Hvis du vælger en niche med masser af omsætning i, skal der typisk en masse mere til. Ud over en god prissammenligner, skal der også være alt andet en læser kunne ønske sig at vide - herunder videoanmeldelser, kommentarspor, som du svarer på osv osv. Samt ting som kan trække naturlige links til.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:
Men personligt synes jeg du har valgt en for let niche, hvis du kan få lov at dominere den med primært automatiske sider. Hvis du vælger en niche med masser af omsætning i, skal der typisk en masse mere til. Ud over en god prissammenligner, skal der også være alt andet en læser kunne ønske sig at vide - herunder videoanmeldelser, kommentarspor, som du svarer på osv osv. Samt ting som kan trække naturlige links til.

Helt rigtig - en niche er for nem, hvis den kan domineres med automatiske sider. Det jeg tænkte, var nu nærmere at ens prissammenligninger i de forskellige artiker/guides/how-to's, skal styres af et automatiseret system. På den måde vil ældre artikler bevare deres relevans, da de stadig er opdateret med de nyeste priser.

Det er selvfølgelig gode og velskrevne artiker/guides/how-to's, der driver de besøgende til, mens det automatiserede system sådan set bare skal sikre at ens prissammenligninger/featured products/andet reklame gøjl, bliver ved med at være relevant ud i fremtiden :-)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

TheisM:
Helt rigtig - en niche er for nem, hvis den kan domineres med automatiske sider. Det jeg tænkte, var nu nærmere at ens prissammenligninger i de forskellige artiker/guides/how-to's, skal styres af et automatiseret system. På den måde vil ældre artikler bevare deres relevans, da de stadig er opdateret med de nyeste priser.

Helt enig!

TheisM:
Det er selvfølgelig gode og velskrevne artiker/guides/how-to's, der driver de besøgende til, mens det automatiserede system sådan set bare skal sikre at ens prissammenligninger/featured products/andet reklame gøjl, bliver ved med at være relevant ud i fremtiden :-)

Ja og i en svær niche skal der endda meget mere til end bare velskrevne artiker/guides/how-to's, men det er en længere historie :-)

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Super video!
Har et spørgsmål vedr. dette og indrømmer jeg er lidt "grøn" på området.

Jeg har fundet mig et område jeg vil gå i gang med.
MEN hvordan finder jeg ud af om der rent faktisk er affiliate muligheder indenfor det?? Hvis nu ikke nogle af de forskellige affiliate firmaer ala Smartrespons (og skriv gerne hvad de ellers hedder) har de forskellige annoncører, kan man så ikke lave affiliate sider på det områder?? - Bliver man så nød til at tage kontakt til dem direkte og forhandle en Lead pris. (men tænker det så er sværere at dokumentere hvilke leads der ender med at købe??) Eller beder man nogle som Smarterespons forhandle sig frem til det??

/Flemming

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Agent:

Hej Anders

Super video!
Har et spørgsmål vedr. dette og indrømmer jeg er lidt "grøn" på området.

Jeg har fundet mig et område jeg vil gå i gang med.
MEN hvordan finder jeg ud af om der rent faktisk er affiliate muligheder indenfor det?? Hvis nu ikke nogle af de forskellige affiliate firmaer ala Smartrespons (og skriv gerne hvad de ellers hedder) har de forskellige annoncører, kan man så ikke lave affiliate sider på det områder?? - Bliver man så nød til at tage kontakt til dem direkte og forhandle en Lead pris. (men tænker det så er sværere at dokumentere hvilke leads der ender med at købe??) Eller beder man nogle som Smarterespons forhandle sig frem til det??

Hej Flemming

Hvis du ved at din niche er stor nok, behøver du ikke gå så meget op i om der er affiliate aftaler allerede. De kommer med tiden og når du har de købeklare besøgende, er det let at forhandle med forhandlerne.

Du kan finde affiliateprogrammer her: http://www.google.dk/search?pws=0&hl=da&q=danske+affiliate+netv%C3%A6rk

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed video! Men desværre lidt irriterende med det der: æhh, æhh, æhh, æhh osv :-D

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannik Nordahl:
Fed video! Men desværre lidt irriterende med det der: æhh, æhh, æhh, æhh osv :-D

Beklager hvis jeg irriterer dig. 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det irriterede mig kun lidt :-).. Men jeg tænker nok bare for meget over det.. Alle mine lærer på gymnasium gør det også :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for inspirationen, du har inspireret mig til at lave et nyt website, som allerede er ved at være på gaden.
- Tak fordi at du deler dine videoer med os, og fordi at du har så meget overskud til det! 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)