Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video: Super idéer til dit danske Affiliate Website Del 2.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget interessant.. Takker!

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Inspirerende video! Tak for det. :-)

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Holdt kæft hvor er det dejligt, at du har overskud, og deler ud af dine ideer!;) (Y)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, Kasper, Kasper og Kristoffer! Smile

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 52
Fra  Electronic Net Marketing Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Tak for en super god video med forslag til nogle interessante nicher med store muligheder for nye affilate sites. 

M.v.h.

Christoffer

Få det bedste inden for sport, serie og film - Sammenlign TV pakker og find de bedste tv pakke priser her

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Super intiativ at dele ideer og det viser da i høj grad overskud :)

Hvorfor fører du ikke selv ideerne ud i virkeligheden ? tænker hvis du ikke viser de mange muligheder er der jo ekstra at hente, der er jo som du også siger med dørene sidst der måske ikke havde lavet sådan en side hvis du ikke delte dine ideer ud :)

Super fin tankegang du har og super fedt med overskuddet :)

God aften

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er nu en venlig mand Anders! Yes

Jeg synes, at du gør et helt fantastisk stykke arbejde for andre mennesker. Du er virkelig behjælpelig med dine små guides, og du er sgu ikke bange for at dele ud af din store erfaring og ekspertise indenfor dit område.

Det er virkelig en fryd for øjet, hver eneste du har lavet en ny video, skrevet nogle tips og tricks, eller bare hjælper en eller anden gut herinde på Amino. Det spreder så god karma, og sender en bølge igennem dine læsere, som derefter selv får lyst til at hjælpe andre mennesker, med det de nu engang er gode til.

Du gør det gode, og går 100% op i de ting du laver. Du er dedikeret, målrettet og en gæv gut. Endnu engang en dejlig video, som jeg håber, at vi i fremtiden stadig kommer til at se mange flere af fra din hånd!

Bedste hilsner,

Sander Grønlund Skype-Wink

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Affiliate er ikke lige noget for mig, men hvor er det fedt at se, at du gider bruge tid og energi på at hjælpe andre. Håber at der er nogen derude bag skærmene, der tager bolden op og realiserer ideerne.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende video Anders Yes

I samme omgang, ville synes jeg det er værd at nævne Casper Schneideriets artikel om en automatiseret online pengemaskine. Hvis man kunne skabe Danmarks bedste videns-resurse omkring værktøj, og samtidig havde et system der automatisk holdt styr på værktøjs-priser hos online-forhandlerne, og præsenterede dem for brugerne på relevante måder, så tror jeg nok at pengene skulle rulle ind :-)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)