Tænkte på om der var nogle kloge hoveder her inde som kunne hjælpe mig, da danske bank ikke kan finde ud af det.
Jeg sidder på en fastnet linke (adsl) i spanien og kan ikke få www.danskebank.dk frem, så kan ikke tilgå netbanken... Men jeg kan komme ind på alle andre danske bank sider, så som www.danskebank.sewww.danskebank.com men der kan jeg ikke starte netbanken fra....
HVad gør man? Har snakket med danske bank, i onsdags, de ved ikke hvordan man får det til at virke...
Dog har jeg også en usb modem, når jeg brurger det kan jeg tilgå danske bank, men det koster så en del at bruge pr. dag og går meget langsomt....
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
det er hele deres .dk domain jeg ikke kan få frem....
deres svar da jeg ringede i sidste uge, var en fejl et eller andet sted, således at hele deres domain ikke kunne tilgås engang imellem fra udenlandske isp...
nu bruger jeg telefonica, Spaniens svar på TDC så ret underligt at jeg ikke kan gå ind på deres .dk domain, så jeg kan heller ikke tilgå deres netbank på den adresse du skrev, da den ligger på .dk så får kun en fejl... hvor der står internet explorer kan ikke vise siden....
Hvilken IP adresse opløser din computer netbank.danskebank.dk til?
Kan den ikke opløse adressen til en IP, kan du jo vælge at give adressen en manuelt. :)
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Er det en Windows computer eller en Apple computer, du sidder ved?
ved heller ikke hvordan jeg skifter dns ud, men har et spansk usb modem fra organge, det fungerer... og jeg kan jo også via min adsl linje tilgå alle andre .dk sider...