Hvis der ikke dukker en IP-adresse frem (eks. 212.93.35.10) kan du have et problem med DNS.
Så får vi det løst. :)
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg sidder på en fastnet linke (adsl) i spanien og kan ikke få www.danskebank.dk frem, så kan ikke tilgå netbanken...
Som flere har været inde på, så er det formentlig et DNS problem, som ligger ved telefonica. Det virker, som om at det er hos dem der ligger en fejl, som gør at du ikke kan se siden.
Jeg vil foreslå, at du spørger telefonica om hvorfor du ikke kan komme ind på www.danskebank.dk, når du nu kan komme ind på andre .dk sider. Det bør de kunne løse.
Alternativet er at du skifter DNS servere på din computer, men som du har givet udtryk for, så vil det nok kræve lidt mere vejledning. Det bedste vil være hvis telefonica har mulighed for at rette fejlen.
Ja det er vidst et dns problem, men nu er jeg ik den skarpeste i spansk udover at bestille øl, og spanjoler er ik så skarpe i engelsk...
Men fik fat i en klog fætter som løste det delvist på denne måde...
C:\windows\system32\drivers\etc\hosts
prøv at tilføje dette:
212.93.36.130 danskebank.dk
212.93.36.130 www.danskebank.dk
Og så virkede det, men går dog meget langsomt når jeg er logget ind, så han foreslår nu at jeg laver en opendns.com og bruger det ip nr... da telefonica nok har blokkeret for danskebank.dk på en eller anden måde...
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn