Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO til jeres blogs - ikke hjemmesider

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sasa Kovacevic:

SimpleVision:

Sasa Kovacevic:
Hvordan får man Twitter til at lave et link hver gang man laver et nyt indlæg

Nogle blogsystemer, blandt andet wordpress, har den funktion indbygget, men jeg kan se du bruger Blogger og jeg mener ikke de har. Så skal du have fat et program der kan gøre det. Der kan du for eksempel bruge TwitterFeed http://twitterfeed.com 

Håber du kan bruge mit svar :)



Min "hovedside" er bygget over Wordpress. Hvordan gør jeg så der? Det ville være lækkert, for det er ofte dovenskab at jeg ikke får twittet :) 

Hvis du ikke har det plug-in i forvejen så skal du have fat i det. 

Du kan evt. prøve det her: http://wordpress.org/extend/plugins/twitter-tools/

Ellers kan Google måske hjælpe dig ;) how to tweet wordpress posts

Har du spørgsmål eller har brug for hjælp med noget er du altid vlkommen til at sende mig en PM

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak! Jeg forsøger :)

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 04:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sasa

Du kan hyre en på Fiverr til at gøre det for 5 dollars, hvis du ikke er så teknisk.

Sov godt.

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sasa Kovacevic

Hvis du har lyst kunne vi bytte links. Sådan du kan få nogle links fra min blog til din blog og din hovedside og omvendt.


Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har blogs kørende hvor jeg skriver om mobiltelefoner til ældre og om fastnettelefoner. Jeg bruger ikke meget tid på at linke til de to blogs, ja jeg gør det stort set aldrig. Måske er det noget som jeg skal lave om på.

vh
Henrik 

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Bryld:

Jeg har blogs kørende hvor jeg skriver om mobiltelefoner til ældre og om fastnettelefoner. Jeg bruger ikke meget tid på at linke til de to blogs, ja jeg gør det stort set aldrig. Måske er det noget som jeg skal lave om på.

vh
Henrik 

Du ved da i hvert fald hvordan man gør Skype-Giggle

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mala:
Du ved da i hvert fald hvordan man gør Skype-Giggle

Den lå jo lige til højrebenet Big Smile

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sasa Kovacevic:

Hej Aminoer

Hvor meget tid bruger I på at linke til jeres blogs som i forvejen linker til jeres hjemmeside.

Fx. har jeg denne blog twilight som linker til min rigtige Twilight hjemmeside.

Men jeg har næsten overhoved ikke linket til den fra andre steder.

Hvor meget gør I ud af dette? 

Hej Sasa

Det er en rigtig god idé at bygge linkjuice ind til dine blogs/splogs. Henrik Bondtofte har skrevet et fint indæg om at styrke eksisterende links - det burde du læse.

Selv har jeg en blog om modesmykker og mode generelt. Den prøver jeg naturligvis at linkbygge ind til. Det gør jeg også i udvalgte artikeldatabaser. Her linker jeg både ind til bloggen og ind til hovedsiden. På den måde får du mere ud af linkjuicen end ved blot at linke ind til din hovedside og en underside på hovedsiden. Du kan se et eksempel her, hvor jeg har skrevet en artikel om at give julegave til hende.

Det bedste og mest reele eksempel er måske min egen blog, hvor jeg naturligvis også linker ned til mine projekter. Her linkbygger jeg en del til ved at kommentere på interessante indlæg rundt omkring. Dog er det vigtigt for mig at jeg altid biddrager med noget nyt til en diskussion. Linkbygningen er egentlig blot en sidegevinst af at deltage i interessante indlæg og debatter.

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)