Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgsbrev med kant - Hot or Not?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Inspireret af en anden nyligt oprettet tråd hvor en gut fik kanon feedback på et salgsbrev, så vil jeg også prøve mig.

Jeg har lavet udkastet til et utraditionelt salgsbrev. Er der nogen der vil tage et kig og give sit besyv med?

Brevet kan ses her (pdf)

http://www.wideeyes.dk/temp/hotelbilleder.pdf

Tak Yes

Hilsen Morten

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:31

For hvad det er værd - jeg synes det er rigtig godt )

Lige på, konkret, ærlighed og lidt kant som du selv siger.

En lille bitte stavebum ved.

"jeg har taget biller DE sidste syv år"

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:35

Hej Jesper

Jo selvfølgelig kan det bruges - jeg har jo selv bedt om meninger, så tak for det :)

Tak for korrekturen - jeg får fjernet et "t"

Hilsen Morten

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 15:38

Den fanger mig slet ikke..

Du er ude og skal fange opmærksomheden hos en kundegruppe der er meget kræsen.

Det private med kone og ble ville jeg slet ikke tage med

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:45

Du kan også hente inspiration og rigtig gode tips hos damen her

http://christinaklitsgaard.dk/

Ps. Jeg synes netop det er cool nok du har kone og ble med :)

Sådan er vi heldigvis forskellige..

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:48

Hej Johnny

Tusind tak for din feedback.

JA du har ret - jeg skal fange opmærksomheden hos en gruppe der er både kræsen, men som også får rigeligt af reklamemateriale tilsendt. Derfor tror jeg heller ikke at et traditionelt salgsbrev vil virke, men det er et sats, og måske laver jeg det om. Det er jo derfor jeg er glad for at du og andre gider give deres mening med, for er det en om´mer vil jeg hellere vide det nu, fremfor når brevene er sendt....

Den private del er hentet med inspiration i et salgsbrev Thorborg viste i et klip. Ideen er at være ærlig og forklare at man har en overkapacitet og derfor sælger billigere.

Har du et forslag til hvordan det ellers kan gøres, så er jeg meget åben - jeg ved jo du er kreativ :)

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:51

Jesper Laugesen:
Sådan er vi heldigvis forskellige..

Ja - og kan jeg ramme blot 5% af målgruppen, så bliver det en god vinter Wink

Hilsen Morten

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 15:51

Du får lige en mail i morgen, da jeg er på vej ud af døren

Jeg har et par skæve ideer til det..

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 16:00

Jeg tror sagtens du kan lave det med kant!

Jeg ville dog ændre lidt;

1) fjern den clipart af dig selv og sæt et foto ind, - du er fotograf, ikke grafiker...... Jeg ved godt at du har fået den lavet specielt  og er glad for den, - men for dem som ikke kender dig ligner det vitterligt noget fra Microsoft clipart.

2) Kunderne er IKKE fotografer, så historien med under/over- belyste billeder skal sættes lidt mere lækkert op, - fordi det kunden skal have ud af det er at du faktisk laver noget Sven-Bent ikke kan lave med sit nye digitalkamere fra konfirmationsgavebordet.

3) Restaurant er måske lidt flot i disse krisetider, - kunne et besøg til frisøren ikke gøre det? Det vil kvindelige hoteldirektører finde helt naturligt, - og vi mænd kende alt for godt til :)

Med eller uden rettelser, - så prøv det dog af! Go for it....

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 16:18

Jeg synes du skal prøve at læse noget materiale omkring at skrive salgsbreve. Der mangler rigtig mange elementer i dit brev. For mig virker det mere som et oplysningsbrev, end et decideret salgsbrev. 

Altså det første er - Hvordan kontakter man dig lige? Der er ingen ting i brevet (Det kan selvfølgelig godt være at du har fjernet det fordi det skulle på amino, men det er jo ikke hemmeligt hvem du er?)

Du mangler et PS - Ja det virker underligt, men det er det mest læste i salgsbreve!

Du skal være mere "hård" i action, prøv at tænk på "Special prize for you my friend, only today, buy buy buy, i'll give you 10$ off!" når du skriver punktet. Derudover skal der indflettes en klar action til at de kan få mere information. Du kunne omformulere denne sætning så det passer "Spar 33% og få alt dette for kun 9.995,-, ring straks for mere information. Men skynd dig, tilbuddet gælder kun til og med DATO"

Derudover fjern det personlige i dit brev, det virker. Men kun hvis du sælger til mindre virksomheder, eller private. 

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)