Hej Peter,
Synes det er fint at man peger på muligheder for at få noget sat igang selv - især som du også nævner det i dit indlæg - i denne for verden en så urolig tid. Men jeg synes du giver den for meget GAS når du antyder nedenstående:
PSS. Ser du en fremtid i ”det danske velfærds system” eller heller du mere til at gå en alternativ vej med et ønske om at blive økonomisk uafhængig og hvorfor egentlig det..? Skriv din mening i kommentar boksen - det vil jeg se frem til!.. (-:
Tænk på alle de mennesker der af hele sit hjerte forsøger at få klaret dagen og vejen og selv knokler med egen virksomhed/lønmodtagerjob om det så er Network Marketing eller andet og det mod al forventning ikke vil lykkes at få så meget gang i forretningen at man kan leve deraf eller bevare sit job da firmaet lukker.
Så er det meget værd med et system der kan samle os op ikke!
Og det er jo også vigtigt at være opmærksom på at hvis alle blev opsagt og uden indkomst så er der ingen der er kunder heller ikke hos dig!
Men her er en mulighed for at sætte noget igang uden den store risiko ja - men træerne vokser altså ikke ind i himlen - selv med Network Marketing skal der arbejdes!
Jeg ved du også ved det, men synes bare du bør sige det højt !!
De floskler om økonomisk udkomme i store mængder giver dig altså bagslag i din markedsføring da det netop lyder for godt til at være sandt!
Du må være mere åben i din information og her påpege at der IKKE er nogen let vej til de mange drømme det er via hårdt arbejde du kommer langt - og det synes jeg ikke fremgår jeg er selv igang med min forretning og det er bla. Network Marketing - som jeg ser du også har kastet dig ud i - men pas på ikke at overdrive! - (for meget:-)) 
Det er prisværdigt at du starter eget firma jeg ønsker dig meget held og lykke dermed!
Har du brug for en snak om Iværksætteri med Network Marketing er du velkommen !
mvh
john sommer