Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min simple og yderst banale idé BOOOMER

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godaften Aminoer
Jeg har altid været godt og grundig træt af at skulle slæbe min flade cykel ned til den nærmeste forhandler, for at få den lappet hver gang jeg var punkteret. De mange gåture derned, har ofte fået mig til at tænke:
Hvorfor i alverden der ikke fandtes nogle man kunne ringe til, der kom hjem til en, og lappede ens cykel?

Svaret var det gjorde der også, bare ikke i nærheden af min bopæl.
Som den flittige dreng jeg er, startede jeg selvfølgelig denne service i mit nærområde, og det er gået over alt forventning.

Jeg var en smule skeptisk i starten, om hvorvidt mit koncept var bæredygtigt. Det viste sig hurtigt at det var det! Så såfremt der sidder nogle derude og reflekterer over hvorledes de kan opfinde den dybe tallerken for at opnå succes, vil jeg bare sige, det er absolut ikke nødvendigt. En simpel og banal idé kan også sagtens være vejen frem.

Til de nysgerrige af jer kan i se den omtalte side her. LapMinCykel.dk

Fortsat god aften

/Daniel

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 23:00

Det da en fed ide! Man har jo slet slet ikke tid til at rende rundt med en flad cykel, og man kender jo det med beskidte hænder og alt muligt. :) 

Yes

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 23:02

Genialt og simpelt koncept :-) Fortsat held og lykke med virksomheden...

Mvh Kristian

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:08

Hej Daniel,

Super fint koncept, og jeres website er utroligt brugervenligt.

Der er ikke noget bedre end når et koncept kan forklares via fire trin, så er alle med :-)

Hvis I ikke allerede overvejer det, så vil jeg foreslå jer, at få lavet en APP.

Det vil gøre det nemmere for kunderne at rapportere om punkterede cykler, mens I hurtigt kan finde ud af, hvor kunden befinder sig ud fra GPS.

Evt. kan I også gøre således, at I rapporterer, hvor I er henne i byen, så kunden kan følge jer via APP'en og få en klar fornemmelse af, hvor hurtigt I har mulighed for at være på det pågældende sted.

Held og lykke med projektet fremover!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:11

Super cool concept :-) Som casper nævner bør i overveje en app :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:17

Tak for de fine ord fra jer alle sammen :)

Mht. at få lavet en app, er det helt klart noget der er på tegnebrættet. På nuværende tidspunkt modtager kunden en sms, efter udført arbejde. Men en app ville klart være at foretrække, jeg er dog en smule skeptisk om hvorvidt den ville blive brugt, da jeg opererer indenfor et rimelig begrænset marked. Men nu får vi se.. 

Endnu en gang tak :o)

/Daniel

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 23:20

Det er en super fed idé! 

Disse lokale idéer er virkelig noget jeg selv går meget op i, og jeg har da også selv haft lignende idéer. Eksempelvis tænkte jeg over at lave en lokal udgave af de grønne bude. Altså at være et lokalt cykelbud, der fragtede alt rundt, som kunne ligge i en cykeltrailer. 

Dog ville mange mennesker have andre muligheder for at få transporteret ting rundt, og hvis man skulle holde sig til en nogenlunde timeløn, så ville 100 kroner eksempelvis også være en rimelig høj pris at skulle betale, for at cykle et gammelt tv på lossepladsen, eller noget lignende. Det regnede jeg ikke med, at folk var villige til at betale en hundrede mand for.

Men det kan da være der ligger udviklingspotentiale i idéen. Jeg er bare ikke kommet videre med den pt. Skype-Wink

Men keep it up med alle de lokale idéer!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:22

Betaler folk forud og hvordan har du markedsført dig :)

Lyder som spændende ide :) Tror dog ikke lige min lille by kune benytte det..

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 23:24
Rigtig fedt!

Jeg tror, at det er noget, man ville kunne bruge i alle større byer i DK. Det er også en flot hjemmeside du har.

Held og lykke med videre vækst!

/Simon M. Nielsen
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:26

super koncept tillykke med den succes Smile

før en apps ville jeg sætte alle social logoer på siden også google plus og twitter folk elsker og dele gode sider

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)