Boxen -> 1. Jeg har egentlig ikke decideret markedsført mig overhovedet, endnu :) Andet end at have sagt det til min omgangskreds, på den måde har det vel spredt sig.
2. De fleste betaler kontant, ellers mailer jeg bare en faktura hvorpå der står et kontonr de kan oveføre til. Jeg har (7-9-13) ikke haft nogle dårlige betalere endnu. Men hvad fanden såfremt det sku ske, har jeg gjort en god gerning :o)
Det her er en super ide. Mange folks 'knappe ressource' er deres tid og ikke deres penge.
Lav det som et 'just-eat' koncept. Du får en masse kundeordrer ind, og sender dem videre til de cykelhandlere du samarbejder med i alle danske byer. Du får kommision, f.eks. 10% af de 125kr, resten sendes videre til den lokale cykelhandler. Få det gjort lige nu, så du bliver markedsleder på det. Ring til Go Morgen showet osv så snart hjemmesiden og de første cykelhandler-samarbejdsaftaler er i hus, og så tager raketten fart.
Som Thomas også skriver længere oppe, så er der jo godt potentiale for at udvide din lille forretning. Det behøver såmænd ikke være cykelhandlere, men kan bare vel bare være et par flittige drenge som dig selv.
Har lige et par spørgsmål jeg håber du kunne svare på..
Når du nu tager ud for at lappe en cykel, hvordan ved du så hvilken størrelse slange du skal have med osv ?
Du skriver der egentlig er andre som tager ud og lapper cykler, bare ikke lige i dit område, kan du fortælle mig hvilke områder hvor de har den service ?
Hvor lang tid tager det dig f.eks. at lappe et baghjul?
Med alle de slanger du skal bruge, har du vel et fornuftigt samarbejde med en lokal producent eller en god forretningsforbindelse ?
det var en del spørgsmål, men synes det er utrolig interessant.