Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem kan/tør du varmt anbefale ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have læst en anden tråd fik jeg lyst til at spørge alle i andre Amino brugere….

Er kundeservicen i Danmark så dårlig som den får ry for ?

Hvem kan du varmt anbefale ?

Lidt input til hvad jeg mener !

Hvem driver en forretning hvor du aldrig bliver skuffet ?

Hvor du får mere end du betaler for ?

Hvor du ikke kun kommer for at handle, men også for at få en oplevelse ?

Hvem holder altid hvad de lover ?

Hvor går du aldrig forgæves ?

Osv. Osv.……

Lad os høre hvor og hvem der gør det rigtig godt.

Og gerne med en god historie.

Rasmus

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 16:31
Hej Skovkjer.
Godt initiativ! :-)

Jeg vil da gerne rose de af vores leverandører som vi er allermest glade for:
Telefoni: Cirque A/S - De er fantastisk søde og hjælpsomme - og os som troede at det var fuldstændig umuligt at få et telefonselskab i Danmark, hvor man får en personlig og effektiv betjening, hvor man har en fast kontaktperson der rent faktisk svarer telefonen med det samme og så er de billige! (www.cirque.dk)

Nyhedsbreve: Ebrev ApS - Effektivt, billigt og hurtigt. De er supersøde til at hjælpe og når det først er sat op er det barnemad at udsende super flotte nyhedsbreve, som vi høster meget ros for. (www.ebrev.info)

Blomster: Krocus dé Trepile - Vores faste mandagsbuket til receptionen er bare superflot og de svigter aldrig - og prisen er absolut ikke afskrækkende, så de er bare super! (www.frk-trepile.dk)

Netværk: Ildsjæle - Kanon netværk, der generer både sparring, leverandører og kunder. (ww.ildsjaele.dk)

Kunst: ArtCompaz - Da vi flyttede ind i vores fine lokaler, var der store tomme vægge og selv et halvt år efter, spurgte kunder og gæster stadig hvor længe vi havde boet her. Da vi begyndte at leje vores malerier hos ArtCompaz spurgte folk ikke mere... :-) Og det bedste er at malerierne bliver skiftet hver 3. måned, så det er næsten som at komme ind på et nyt kontor. (www.artcompaz.dk)

Kontormøbler: ErgoVision - Det er ikke så biligt som at købe møblerne i Ikea, til gengæld er kvaliteten mange gange bedre og servicen i top. De er SÅ søde og super professionelle. Typerne der hellere vil sælge en vare der passer til kunden til en mindre pris, end den forkerte til en høj pris.

Ovenstående kan så absolut kun anbefales. :-)

De bedste hilsner,
Pouline
Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 17:14

Hej Pouline

Hvor er det godt at du skrev. Var lige begyndt at være bange for hvor sløjt det så ud for dansk kundeservice små 70 havde læst tråden og kun et svar. Men til gengæld var det et godt et og der var mange anbefalinger. Men der må der være mange flere med en god anbefaling.

Rasmus

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 17:34

Jeg skulle måske også lige selv deltage med et bidrag.

Når jeg tænker på god kundeservice kommer jeg altid til at tænke på den lille italienske delikatesse forretning der ligger på Hellerup Strandvej mellem Lydolfers ishus og Hellerup apotek. Så kan ikke kuske at der står noget navn på facaden. Den er bare malet i matte italienske farver. For det første har denne butik altid friske varer af bedste kvalitet, altid rimelige priser. Deres sandwich som de altid laver mens du venter, er en kolonarisk oplevelse der er svær at beskrive. Men det der få netop denne forretning til at være noget helt særligt er ejeren Canillo. Alene hans humør, humor og sjove anadoter er hele turen værd. Når du handler her får du ikke kun et godt måltid mad, men en enestående oplevelse.

Jeg må sige at jeg ikke kende andre steder i Danmark der gør det så godt

Så næste gang du komme forbi i det område så snup frokosten der. (de har lukket om mandagen)

Rasmus

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:07
   Jeg vil da godt hoppe med på tråden:

En lidt tungere leverandør: 3G ( www.3g.dk ) . De er en af MediaMouse''s leverandører af grafisk udstyr.
Grunden til at jeg specifikt nævner 3G er at de altid har overholdt enhver aftale. Hvis de er kontaktet omkring forbrugsstoffer eller lignende, og de har lovet at vi har forsendelsen den efterfølgende dag, så kan vi være 100% sikker på at varene kommer frem. Jeg ved godt at det også har lidt med deres speditør at gøre, men stadigvæk - For os er det alfa omega at leverandørene overholder aftaler og leveringstidspunkter da vores produktionsplaner bliver sat efter disse.

I den blødere ende er det "frokost-pusheren" Slagter Rieck ( http://www.slagterrieck.dk ) som altid leverer en god og hyggelig service - og super mad. Hvordan det kan økonomisk hænge sammen med at de f.eks. kan sælge en af de lækreste kylling/bacon-sandwiches til 35 og stadig leverer en super service - det er mig stadig en gåde .

Tutein & Koch i Farvergade i KBH er også blandt nogle af dem som falder først i mine tanker omkring kundeservice. De er en af vores håndlangere når det drejer sig om kreativ bistand når der skal bruges specielle materialer til en opgave. Uanset hvornår vi tager fat i dem, så er de altid hjælpsomme og bruger gerne tid på at fnde diverse prøver og varenumre. ( http://www.tuteinogkoch.dk/ )

Og så er der lige den private favorit: Holte Modelhobby. Rudi og hans kone er simpelthen et enestående eksempel på hvor vidt service kan strække sig hvis folk virkelig brænder for faget. De er ikke blege for at tage din fjernstyrede what-ever og give den en justerings-tur på parkeringspladsen, bare fordi man lige får nævnt noget i stil med "motoren kører lidt ujævt med den nye karburator - har du nogle fif...?". Hvis man besøger deres butik i Holte så skal man være forberedt på en del ventetid for der er rigtig mange glade hobby-folk som også har fået øjnene op for deres super service. Men tag ventetiden som en oplevelse - man kommer altid derfra med mere end blot en god oplevelse http://www.holte-modelhobby.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05
www.edulab.dk har et kanon koncept, samtidig med at spørgsmål bliver besvaret straks og fyldestgørende. Det er en flok små einsteiner der driver det sted - jeg gad godt se deres karakterbog :)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:57

Sjovt nok er der ikke nogen der har nævnt deres egne firmaer... hehe! (forhåbentligt grundet beskedenhed...)

Så det vil jeg være den første til at gøre:

TNI - Tahitian Noni (...og her et link til film, historien bag - voiceover af Capt. Picard fra StarTrek).
- levering dag til dag - god service på "gratisnummer"
- mulighed for automatisk levering
- fuld tilfredshedsgaranti/90 dages fuld returret
- er man i Oslo har kunder adgang til Livsstilscenter
- masser af internationale sportsfolk som spokespeople (ikke sponserede) 
-
café i München

og... selvfølgelig et par lokale links:

Jerry´s - American Bar & Grill - altid god service, god mad, amerikansk stil, altid automatisk refill af kaffe (akkurat som på amerikanske diners), god stemning
101 Systems - trådløst højhastighedsinternet der virker - god personlig service - fuld back up - synergi mellem andre produkt/firmaer til webløsninger

og... den oplagte:
OK - altid billige benzin og diesel - og så er de overalt ;-) - Ingen sure, morgentrætte, bagstive, lalleglade ekspedienter og masser af frisk luft

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:18
Har brugt PERSONALEAFDELINGEN.dk nogle gange til bl.a. rekruttering, ansættelseskontrakter og personalehåndbog.

De er yderst kompetente indenfor HR, super fleksible og så tager det ikke en evighed og det koster ikke 18 dyre konsulenter for at løse opgaver.

De er jordnære og forstå almindelig problemstillinger.

Kan klart anbefales!

MMARK

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 22:28
 Hej alle

Spændende tråd der kommer ud af dette. Jeg tænkte selv mest B2C men at det skulle blive så mange B2B anbefalinger er kun spændende lad os holde gang i tråden og få flere af begges slags.

Rasmus

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 23:17
Lasse-> Jeg tror, at grunden til at folk ikke nævner deres eget firma simpelthen er fordi - folk er inhabile. Jeg kan sagtens synes, at mit firma er meget serviceminded, men det er mine kunder, som har ret til at vurdere det. Det er ikke beskedenhed - simpelthen ganske almindelig pli :-P

Well - jeg kan da nævne en konkurrent: www.unisign.dk - han har i tidens løb været en knag til at give mig en hånd og et velment råd, når jeg har mødt udfordringer, hvor jeg har haft brug for sparring. Og han behøver strengt taget ikke at hjælpe mig.

Derudover: Map Danmark og RFD. De eneste store virksomheder jeg kender, hvor man føler at man er deres eneste kunde. Og de er villige til at gå den ekstra mil for at imødekomme mine krav.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)