Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uheldig med hjemmeside folkene....

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg betalte 5000 kr for at få ny template, et forum og nye knapper.  Det syntes jeg nu ikke var billigt overhovedet. Jeg er ikke fedtet men når manden bare "ignorere" mig inden lortet er færdigt, kunne mine kriterier have været nok så gode.

Ved ikke lige hvad jeg skal bruge sådan en kommentar til hvis jeg skal være helt ærlig...............

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 08:16

Jeg betalte 5000 kr for at få ny template, et forum og nye knapper. Det syntes jeg nu ikke var billigt overhovedet. Jeg er ikke fedtet men når manden bare "ignorere" mig inden lortet er færdigt, kunne mine kriterier have været nok så gode.

Ved ikke lige hvad jeg skal bruge sådan en kommentar til hvis jeg skal være helt ærlig...............

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mille-Maj:

Jeg betalte 5000 kr for at få ny template, et forum og nye knapper.  Det syntes jeg nu ikke var billigt overhovedet. Jeg er ikke fedtet men når manden bare "ignorere" mig inden lortet er færdigt, kunne mine kriterier have været nok så gode.

pengene  er ikke det afgørende der findes jo nogle der tager 40.000 kroner for en hjemmeside og så bliver den ene og anden syg siger ham der hjælper en og skal købe ny hjælp og vis skal have det man betalte skal man bare lige betale et par 1000 kroner ekstra sådan kan nogle blive ved indtil det er blevet en del dyrere mere

dertil sagt du kan komme rigtigt langt for 5000 kroner , jeg oplevet man bliver skæmt af deres høje timepriser og en siger arbejder til 250 kr i time og en anden arbejder 1000 kroner den til 1000 kroner lavet bare 10 gange mere i samme derved blev den med den høj timepris den biligste og fik leveret det hurtigt .

høj pris er ikke lige med = sikkerhed der leveres kvalitet

lav pris er ikke lig med = sikkerhed leveres dårlig kvalitet

lidt større chance for der leveres kvalitet ved høj pris , men ingen sikerhed er der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 10:59

Hej Mille-Maj

Du skal også være velkommen til at kontakte mig , jeg har god erfaring med hjemmesider i Joomla

Du kan se lidt om hvem jeg er og noget af det jeg  har lavet min hjemmeside: http//www.cs-web.in.th ...

Vil du høre mere , er du velkommen til at ringe på tlf . 36964802 , du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte mig via mail : claus@nielsen.in.th

Venlig Hilsen

Claus / CS-WEB

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)