1. Er det overhovedet en god ide? 2. Stinker designet, eller hvad kunne gøres bedre? 3. Er der noget du mener vi mangler? 4. Tror du at man kunne tjene penge på det?
Alle ideer og kommentarer er mere end velkommen...
Om selve idéen ser jeg ét kæmpe issue - hvad gør man hvis der ikke er internet på den computer hvor præsentationen skal fremvises?*
Jeg synes det er smart at man slipper for at rende rundt med et USB-stick, som kan blive væk - men det er jo stadig muligt at opbevare slideshowet på nettet, over DropBox fx.
Om det er noget i vil kunne tjene penge på kan jeg ikke svare på - men jeg tror ikke markedet er særligt stort, desværre..
Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.
Jeg kan se at jeg skal være langt mere informativ på forsiden. Nogle tror at det er en side hvor man kan "gemme" sine slides og hive dem frem når man sidder ude hos kunden - det er ikke tilfældet.
Ideen er at man kan vise sit slideshow live til en person i Kina, en i Sverige osv kun ved at anvende en browser.
Den information er ikke tydelig nok, og det er jo netop det som er hele konceptet bag sitet. Flere har pointeret at der mangler en introduktionsvideo - det vil jeg nu få lavet, samt et par andre ændringer.
Jeg er helt enig med ovenstående og at en instruktionsvideo er et must. Jeg syntes at du skal tilføje flere sider/lag på din nuværende side så alle informationer ikke er samlet på en forside. Det vil samtidig give dig mulighed for at sætte fokus på et emne per side - fx. en side med instruktionsvideoen, en med teknisk info, kontakt osv.
Jeg kan godt se ideen med siden men ved ikke hvor mange der allerede findes på markedet. Pøj pøj