Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der noget du mangler? Vi er åbne for nye input

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi hos Unitbyte er godt i gang med at tilpasse vores hjemmeside. Vi har efterhånden brugt en god måneds tid på at tilpasse vores nye system og ikke mindst at få det hele til at køre som det skal (med det nye system). Vi fik for noget tid siden en ny hjemmeside og vi kunne rigtig godt tænke os lidt feedback fra jer.

Har du noget du synes der mangler?

Får du alle de oplysninger du skal bruge?

Vi håber at du vil hjælpe os lidt videre. :)

Link: Unitbyte.dk 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

social

frem med de social logoer facebook twitter og google plus så folk mere enkel kan dele din gode side

overskrifter

underoverskrifter lange sider del dem op i en overskrift h1 og underoverskrifter h2 h3 og måske oveni h4

produkt info priser lister

priser produkt info del op med koloner de er svære at overskue hvad får især når køre så lang ned og der er der er streg imellem produkt info priser

forklaringer ord

forklaringer ord hvad betyder virus scaner med mere der mange ord du skriver jeg er ikke hel sikker på hvad du mener hver gang sådan et ord nævnes linkes til underside der forklare det ord, jeg kan bedste lide købe noget hvor jeg er sikker på jeg forstår hvad jeg køber , det kunne laves lige som wiki side her på amino.dk det ville skabe en god viden på siden og forbedre den interne links struktur på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

social

frem med de social logoer facebook twitter og google plus så folk mere enkel kan dele din gode side

overskrifter

underoverskrifter lange sider del dem op i en overskrift h1 og underoverskrifter h2 h3 og måske oveni h4

produkt info priser lister

priser produkt info del op med koloner de er svære at overskue hvad får især når køre så lang ned og der er der er streg imellem produkt info priser

Mange tak Mikael.

Jeg vil skrive det ned og kigge efter på vores sider mht. h1, h2, h3, h4, h5 og h6. Tak for hint.

Mikael christiansen:

forklaringer ord

forklaringer ord hvad betyder virus scaner med mere der mange ord du skriver jeg er ikke hel sikker på hvad du mener hver gang sådan et ord nævnes linkes til underside der forklare det ord, jeg kan bedste lide købe noget hvor jeg er sikker på jeg forstår hvad jeg køber , det kunne laves lige som wiki side her på amino.dk det ville skabe en god viden på siden og forbedre den interne links struktur på siden

Skide god idé! Jeg ved ikke om vores side ville komme til at se tom ud, hvis vi lavede en helt ny side med kort info om det. Men jeg kunne helt sikkert godt lave sådan en info boks der kommer frem når man holder musen over. Tak for det!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)