Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg lagde siden ud - ryster i bukserne

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Den side jeg har hæklet på siden juleferien, kom ud nu. Jeg fik en del feedback i nat, og har rettet en del af punkterne.  www.loneginnerup.dk

Kan jeg fedte mig til et nyt kig fra jer?

M.v.h. Lone

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten:

Jeg bruger et foxcontact-modul. Den svar-popup der kommer på skærmen som tak når folk har mailet er fesengul med fesenfarvet tekst, som ingen kan læse. Er der en der ved om jeg kan fikse de farver inde i modulet, så det bliver læseligt.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

under generhverv har du en lille regnefejl

3 kørelektioner á kr. 480,- 2.040,-

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

tak - retter fluks

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

tak - retter fluks


Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første der lige springer i øjnene er søgebaren, der ikke ser så fantastisk ud:

  • Tilføj "margin-top: 6px" til .search
  • Enten skal du fjerne teksten "Søg på hjemmesiden" eller ændre skriftfarven. Jeg ville fjerne den
  • Få ligeledes lidt margin mellem inputfeltet og søgeknappen
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus:

  • Tilføj "margin-top: 6px" til .search
  • Enten skal du fjerne teksten "Søg på hjemmesiden" eller ændre skriftfarven. Jeg ville fjerne den
  • Få ligeledes lidt margin mellem inputfeltet og søgeknappen

Ser om jeg kan finde ud af det - tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tjekket hele din side igennem og vil gerne komme med Feedback! :-)

Jeg kan godt lide dit design, det er flot, men der er mange ting som kan rettes..

På forsiden ( http://www.loneginnerup.dk/ ) vil jeg anbefale dig at du retter søgeboksen, da det ser ret dumt ud. Jeg vil også anbefale dig at sætte den grå store tekst under de 4 billeder på forsiden flottere op, eller slette det. Desuden så kan beskeden: En lille køreskole, vi ka´ vores kram som er i topbanneret, det kan godt laves lidt flottere. Du bør også bruge en anden farve tekst i bunden i det sorte område.

Under bil ( http://www.loneginnerup.dk/index.php/bil ), Der synes jeg helt klart at du bør fjerne den hvide skygge rundt om boksene i det sorte område i højre side. Desuden er jeg generelt ikke vild med dit valg af grå skrift farve.

Så der også siden Om os ( http://www.loneginnerup.dk/index.php/koreskolen/om-os ). Der bør i få taget nogle professionelle billeder med hvid baggrund, da det ser meget uprofessionelt ud når det er skåret så grimt ud. Flotte kvinder, men de dårlige udskæringer ødelægger det.

Der er også et billede af Johnni Sagan ( http://www.loneginnerup.dk/index.php/kontakt/johnni-sagan-forstehjalps-instruktor ), et billede som jeg ALDRIG ville ligge på nettet.. Man skal se glad ud, og i bør også få et professionelt billede med hvid baggrund af ham. Et billede hvor han også smiler.

Til sidst vil jeg fortælle dig, at der er mange billeder som i bør forbedre.. Nogle billeder er gode. Men i bør anskaffe jer en grafiker som kan lave noget professionelt grafik til jer. Nogle af de bannere og billeder i har rundt omkring via meget amatøragtigt, og kan være lavet af en nybegynder.

Håber det kunne bruges..

Mvh Jannik Nordahl-Pedersen

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone, jeg synes din side er rigtig fin. Synes bare domænet & siden???

Det er to forskellige ting, først troede jeg faktisk det var en blog fordi det var dit navn, og ikke noget med en køreskole.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

En god forbedring fra den gamle :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)