Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Steder man kan uploade sine gode artikler

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil også kunne bruge http://www.presswire.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 15:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sasa Kovacevic:

Hej Aminoer

Jeg håber at der er et par stykker som har et par gode råd til, når man har skrevet en god seo artikel, hvor man så kan uploade den henne for at få indgående links.

Den eneste side jeg umiddelbart kender er Anyhed. 

Jeg tror du bruger anyhed forkert. Anyhed handler ikke om at få links, men om at få besøgende. Derfor skal man kun oploade sine bedste artikler. SEO artikler er sjældent særlig gode, hvis det er 300 ords artikler, som ikke er særlig godt researchet. Det er tit sådan SEO artikler opbygges (det er også derfor de ikke rigtig har nogen værdi). 

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 15:52

Hej Andreas

Jeg havde misforstået Anyhed. Jeg sendte dem også en mail og beklagede. Jeg troede at det var et sted hvor man kunne uploade hvilken som helst nyhed. Det står så under deres retningslinjer, at det KUN må være de bedste. Så jeg tog fejl.

MEN MEN MEN.

Om du skriver verdens bedste nyhed om babytøj, så vil den nok ikke komme langt hos Anyhed da hjemmesiden kun har folk om er interesseret i søgemaskine optimering, teknologi og hvad der ellers hører under der.

Så er det bare meget latterligt, at de har kategorier som bøger osv. De har INGEN chance derinde. 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Sasa Kovacevic:
Så er det bare meget latterligt, at de har kategorier som bøger osv. De har INGEN chance derinde. 

Korrekt at de ikke har store chancer. Men hvorfor? Fordi folk ikke benytter a-nyhed. Det kan vi jo vende, hvis vi vil ;-) Og så kan a-nyhed.dk vende tikbage til det aktive sted, det var engang. Gå forrest Sasa og stem på de nyheder i andre kategorier, du kan lide.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 20:12

Thomas Rosenstand:

Sasa Kovacevic:

Korrekt at de ikke har store chancer. Men hvorfor? Fordi folk ikke benytter a-nyhed. Det kan vi jo vende, hvis vi vil ;-) Og så kan a-nyhed.dk vende tikbage til det aktive sted, det var engang. Gå forrest Sasa og stem på de nyheder i andre kategorier, du kan lide.

Hej Thomas. Ja man kan vende den på mange måder.

Men ja. Jeg stemmer hvad jeg kan lide.

God weekend til dig. 

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 18:03

Morten Madsen:

Der findes jo artikeldatabaser. Kvaliteten af dem er svingende, men jeg ved at mange bruger min artikeldatabase GooN.dk. Artikeldatabaser er meget brugt, når det kommer til linkbuilding.

Så er der hvert fald kommet 3 artikler fra min side til din artikeldatabase Morten Yes

Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:18

Jeg vil gerne anbefale Mortens database, han godkender altid meget hurtigt.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:24

Du skal være hjertelig velkommen til at smide dine artikler op på min side www.mediaplace.dk du kan blogge eller bare smide det i forummet ( hvis det passer ind på siden ? ( dine emner )

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:32

Du er også meget velkommen til at sætte dem ind på articoli.dk

Så kan du være med fra starten :)

Dog husk det skal være unikt tekster

Håber du kan bruge det,find også linket i minsignatur

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)