Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv 3 råd og få 3 igen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 04:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu tager vi hul på et nyt år og det betyder at i allerede nu selvfølgelig har gjort jer tanker omkring vækst i 2012 for jeres virksomhed :-) Dertil kommer det at man sikkert har siddet i 2011 og stirret sig blind på sin egen hjemmeside og med garanti har flere områder der kunne optimeres. 

Så lad os lege en simpel og givende leg - Giv 3 råd og få 3 igen.

Du nævner 3 punkter hvor du mener hjemmesiden i indlægget før dit eget kan forbedres og smider derefter til slut, linket til din egen side :-)

Du SKAL kommentere hjemmesiden fra forrige indlæg. Men du må derudover gerne "quote" og give 3 råd til andres sider også. 

Hold det på de 3 punkter du finder vigtigst at få nævnt

Så håber jeg at vi alle kommer lidt ekstra godt ud af starthullerne og får et større forspring til konkurrenterne ;-)

Vi lægger ud med vores egen: Piercinger

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Hornbæk
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 05:23

Det var da et frisk initiativ!

• Tilføj en gratis gave (en værdifuld pdf, video el. om piercinger og brug den til at opbygge en liste af potentielle klienter, som du kan udvikle en relation til. Det er sjældent folk køber ved første besøg)
  • Lav en side "Om os" og link til den i hovedmenuen øverst på siden. Det er vigtigt for mange - skaber tillid.
  • Dit fragt tilbud virker bleg/halvt usynligt på min computer

Her er min side:

Flow Bloggen

PS: Der er noget der er bedre end at få et forspring til konkurrenterne: at samarbejde med dem. Meget større potentiale der!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:43

eg giver feedback denne her vis kommer en imens jeg skriver Flow Bloggen

1. udnyt google viser mellem 64 tegn og 70 tegn det metatags dem som findes uden på google der kan nok få  flere klik ved at udnytte det bedre

2. købe ting bånd og videoer der hjælper en

3. sæt dit cvr nummer alle sider og telefon nummer derved let at kontakte

4. blog del er ikke samme med resten af siden få menuen til at være der derved lettere at finde rundt på siden, på kontakt siden blog kommer jeg ikke til cvr nummer og telefon nummer og flere undersider klikkes tjeneste kommer videre anden siden næsten der er en anden menuen få det til at passe bedre samme

5. husk billeder på siden vis folk ikke har hurtig forbindelse hakker videoen , det er vigtigt man kan se folk hurtigt hvem er , det er super med de videoer på , der mangler bare også for dem der side et langsomt sted

6. husk når kommer billeder på siden give dem titler og tags

7. huske siden giv dem h1 og gerne nogle h2 og h3 dette er under titler på en siden gør den mere overskuelig

8. husk hver under sider unikke titler både metags og titler med dine kerne ord i du vil findes i google med

9. interne links meditation med mere er ikke satset i titlen er andre lige så overskrifter underskrifter ,husk hver gang et sigende kerne ord nævnes linker du hen til en side der starter med h1 omkring dette kerne ord jeg kan se omkring 10 ord måske 20 ord der kunne være interessante at lave interne links med

10. ups kom 9 punkter eller mere giv den bare hel iværksættere energi på siden og i feedback til andre

min  side stripdammark med stripper kan se småfejl på siden linket her http://www.stripdanmark.dk/find-stripper/show-pigeshow-pigestrip/ der mangler ø i annonce søgning og er nogle enkle 404 fejl , igår fik første styr på booking delen den anden webmaster havde lavet en meget svær oprettelse af denne formular , som sagt ved nogle steder meste af alt skal arbejdes mod gøre siden lettere at opdatere ,

må gerne give feedback anden for jeg skal have en webmaster over siden , den løste op for knuden i går står i denne her tråd  http://www.amino.dk/forums/t/148096.aspx?PageIndex=1  så skal jeg lige i gang småproblemer er der stadigvæk , jeg er evig glad for denne hjælpe af denne amino.dk bruger

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)