Nu tager vi hul på et nyt år og det betyder at i allerede nu selvfølgelig har gjort jer tanker omkring vækst i 2012 for jeres virksomhed :-) Dertil kommer det at man sikkert har siddet i 2011 og stirret sig blind på sin egen hjemmeside og med garanti har flere områder der kunne optimeres. Så lad os lege en simpel og givende leg - Giv 3 råd og få 3 igen. Du nævner 3 punkter hvor du mener hjemmesiden i indlægget før dit eget kan forbedres og smider derefter til slut, linket til din egen side :-) Du SKAL kommentere hjemmesiden fra forrige indlæg. Men du må derudover gerne "quote" og give 3 råd til andres sider også. Hold det på de 3 punkter du finder vigtigst at få nævnt Så håber jeg at vi alle kommer lidt ekstra godt ud af starthullerne og får et større forspring til konkurrenterne ;-) Vi lægger ud med vores egen: Piercinger |
Det var da et frisk initiativ!
- Tilføj en gratis gave (en værdifuld pdf, video el. om piercinger og brug den til at opbygge en liste af potentielle klienter, som du kan udvikle en relation til. Det er sjældent folk køber ved første besøg)
- Lav en side "Om os" og link til den i hovedmenuen øverst på siden. Det er vigtigt for mange - skaber tillid.
- Dit fragt tilbud virker bleg/halvt usynligt på min computer
Her er min side:
PS: Der er noget der er bedre end at få et forspring til konkurrenterne: at samarbejde med dem. Meget større potentiale der!