Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Læs mit salgsbrev og giv mig kritik, tak.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber i vil hjælpe mig med mit salgsarbejde, ved at læse mit salgsbrev igennem og komme med konstruktiv kritik.

Grunden til den mærkelige overskrift er at der på brevet vil blive hæftet en te-pose i øverste højre hjørne...

4405.Salgsbrev.pdf

På forhånd tak

Kim Villefrance

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:52

Hej Kim

Ideen med kaffen har jeg ikke set før! Den virker som en fangende replik hvilket kun er godt.

Jeg faldt lige over en manglende læsepause i form af manglende komma: "...deadline, eller ved i på forhånd at i vil have problemer med at nå...", ændres til "deadline, eller ved i på forhånd, at i vil have problemer med at nå..."

En meget lille ting jeg yderligere faldt over, var valget af typografi til overskrifterne. Har du tænkt på andre alternativer?

Alt i alt et pænt og originalt salgsbrev!

MVH

Henrik Krog Jensen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:01

Som miljøskadet (:-) tekstforfatter med 11 års erfaring må jeg så lige give min uforbeholdne mening. Jeg mener personligt, at salgsbrevet er for anonymt.

Indholdet i overskriften til det sidste afsnit må være langt mere interessant for modtageren af jeres salgsbrev. Der er desuden visse fejl i salgsbrevet. Et sted mangler der et ord, og I staver "I" med småt, altså "i".

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Oct 06
Skrevet kl. 00:02

Komma fejlen er hermed rettet.

Jeg har egentlig bare valgt standard overskrift i word, men du har måske ret i at den er lidt kedelig. Jeg ved ikke hvor frisk man kan tillade sig at være her?

Tak for din tid!

MVH

Kim Villefrance

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:03

Jeg er muligvis lidt sløv i det her til aften, men jeg forstår ikke idéen med kaffeoverskriften og the-posen? :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Oct 06
Skrevet kl. 00:18

Ok, så har jeg rettet lidt yderligere.

Ideen med kaffeoverskriftern er for det første at skille mig ud fra mængden af salgsbreve der dumper ind af brevsprækken. Jeg ville egentlig helst have vedlagt en pose kaffe, da det efter min mening er noget der hører til ethvert møde, men det viste sig at det var nemmere at få et te-brev ned i konvolutten ;) Der er jo nogen der hellere vil have te, men det siger for mig at man på en eller anden ikke-alt-for-smartass-måde mener at man er berettiget til et møde med personen. Man kunne evt. formulere det anderledes: Jeg giver teen, i kan give kaffen...

Jeg har forsøgt at lave brevet efter AIDA metoden, men det kan godt være at den anden overskrift skal stå som det første?

4657.Salgsbrev.pdf

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 00:23

Vi sender en pose kaffe ud sammen med salgsbrev i næste uge, selve brevet skal jeg nok præsentere når vi har sendt ud. Det er skrevet af en anden Amino og har selve kaffen som det bærende element.

Ikke overraskende synes jeg det er en god form, det giver lidt ekstra opmærksomhed. Men det er vigtigt at der er sammenhæng, ellers bliver det let lidt kikset i stedet. Når du vedhæfter en te-pose, så vil jeg anbefale at referencer i brevet er noget der relatere til te i stedet for kaffe.

Det sproglige i brevet er jeg vist ikke kompetent til at kommenter :-)

/Brian

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 00:27

Hej KimmoLeif, her nogle ideer: 

Overskriften forstår jeg ikke. Det er som der mangler noget, "så'et" henviser til. - Men jeg kan godt lide en friske stil du lægger ud med. 

Jeg synes så til gengæld, der mangler nogle bedre salgsargumenter. Du sælger på lav pris, at man kan få det hele gratis, hvis man ikke er tilfreds, at i bestemt ikke er til besvær eller en belastning for kundens økonomi

Det lyder defensivt og måske lidt undskyldende. 

Hvis jeg stod i dine potentielle kunder sted, så vil jeg tænde på én leverandør med nogle helt unikke kompetencer som giver min virksomhed et spark i væksten. Fortæl dem hvad du kan, det skriver du faktisk intet om, og hvorfor det kan ændre deres virksomhed. Servér dem drømmen og giv dem midlet til at få den opfyldt: Dig. 

Har du eksempelvis medvirket til at effektivisere en arbejdsproces hos en anden kunde, der har sparet dem for 20 timers arbejde om uge eller for x-antal tusinde kroner, så sælg på det. 

Kontakt mig gerne, hvis du vil have mere input. 

VH HH

Fra Århus
Tilmeldt 9. Oct 06
Skrevet kl. 00:30

Jeg tror jeg vil se om jeg kan finde nogle små poser instant-kaffe, så er vi ude over misforståelserne mht. teen :) Hvis man betragter jer der har svaret som representativt for danske virksomhedsejere, falder te-posen jo helt til jorden :)

Mvh

Kim

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 00:39

Jeg magler noget konkret information om, hvad det egentlig er I tilbyder - hvilke problemer eller udfordringer I kan løse.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)