Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mikael Christiansen har vundet ;)

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

min webshop:

Jeg synes helt klart at Michael burde gengælde dette og give kim 3 timers gratis strip Big Smile, mon ikke Kim ikke også giver gode optimerings råd til strip dansen...Stick out tongue

jeg kan starte med alle gange nogle mangler hjælpe anbefale ham , desuden det  vil spredes han er god hurtigt jeg er jo aktive altid med verdens største iværksættere passion og vis vi samarbejde kan ramme hvordan formidler strip bedre har nogle mål og lad os se om lykkes ja så er det verdens bedste markedsføring for os begge 2

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så er opgaven fulgt til dørs, og jeg fik lavet en helt del rettelser på hans hjemmeside. Og jeg fik vejledt ham 1 time i telefon, og jeg har yderligere fortalt ham hvad han nu skal tage fat på, og få rettet. Så nu skulle han være bedre kørende, end han var før :)

MVH Kim

PS, så må vi se hvornår der er en mere som vinder Wink

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du ved jo selv hvad vi snakkede om i telefonen. Her blev du vejledt i brugen af bookingformularene, vi snakkede om vidt og bredt, hvor jeg mener du bør sætte noget tid af etc. da vi var færdige med at snakke, havde vi brugt 1 time på det.

Derefter påbegyndte jeg det vi snakkede om, + noget ekstra ;)

Det jeg har gjort på de resterende 2 timer, er følgende:

Fjernet alle booking siderne som var under /booking/striper navnet/

Indsat bookingformularen på stripper profiler, og gjort så knap i toppen "BOOK MIG - ....." får brugeren til at hoppe ned til formularen

Jeg har 301 redirectet de gamle bookingsider til den enkelte stripper  profils formular, også dem som var forkerte.

Jeg har 301 redirectet nogle andre sider som også linkede forkert og som gav 404 sider.

Jeg har fjernet og rettet en del "døde links"

Jeg har installeret redirection plugin, som registrere 404 og redirectede sider, og du kan derigennem oprette 301 redirects fra en side til en anden

Jeg har installeret et plugin som gør at der ikke findes 404 sider, men alt bliver 301 redirectet til mest relevant side

jeg har installeret et hastighedsoptimerings plugin, har opsat det ca. 50%, men nåede ikke at blive helt færdig med at optimere og opsætte det

hvad jeg ved ikke mange kan nå så meget på så kort tid den der før har lavet på siden var over ½ år om det og kim fra ktj-media.dk nået det hele på 3 timer og oveni fik forklaret hvordan fremover styre siden

jeg kan ikke takke nok gange , det varmer virkeligt med den hjælp , jeg ved hvor næste gang skal henvende mig vis noget skal laves hurtigt og godt til ug og 12 tal det kan simpelthen ikke blive bedre når man bruger kim fra ktj media

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg takker Mikael ;)

Der mangler selvfølgelig også forudgående og efterfølgende analyse og test til listen, men det ved de fleste jo godt at man bliver nød til at foretage i de fleste tilfælde for at man jo kan se de forskellige fejl og ja rette dem. Og efterfølgende se om de ting man nu har lavet fungerer fuldt ud optimalt. så det behøver man ikke nævne, men det ser jo lidt bedre ud på en sådan liste :)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:37

Mikael christiansen:
jeg kan ikke takke nok gange , det varmer virkeligt med den hjælp , jeg ved hvor næste gang skal henvende mig vis noget skal laves hurtigt og godt til ug og 12 tal det kan simpelthen ikke blive bedre når man bruger kim fra ktj media

Yes Tillykke Mikael !

Det bliver spændende at "følge" dit fortsatte projekt, og omWink Kim var "pengene værd" (Ironi kan forekomme) Wink.

• Mikael ved du noget om, det er ved nummer 350 evaluering Kim igen udlodder gevinst ?
  • Og er det kun ved positive stjerner, der falder gevinster ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S. Tillykke begge 2. Kim jeg håber Mikael var en lærenm elev du her "trak" igennem SEO mysteriet ?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:42
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Det bliver spændende at "følge" dit fortsatte projekt, og omWink Kim var "pengene værd" (Ironi kan forekomme) Wink.
Ja det kan forekomme :)

• Mikael ved du noget om, det er ved nummer 350 evaluering Kim igen udlodder gevinst ?
  • Og er det kun ved positive stjerner, der falder gevinster ?

Jeg fortæller selvfølgelig ikke hvornår den næste gevinst er der, og nej det er ikke kun positive stjerner der tæller.
P.S. Tillykke begge 2. Kim jeg håber Mikael var en lærenm elev du her "trak" igennem SEO mysteriet ?
Jeg plejer at være meget god til at forklare tingene så de fleste forstår det, det er kun min kone eller min mor der nogen gange siger, nu bliver du for nørdet :)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:12

faktisk forklaret kim nogle ting meget lettere end den forgående kunne forklare det , her var det så simpel ja jeg fatter selv ikke hvordan det kunne forklares så simpel måske fordi den anden ikke vidste det kunne laves så simpel , derved rigtigt godt at få vejledning af kim og få lavet arbejde af kim

jeg har helt klart fået noget for mine pengene som ingen af de forgående kunne gøre lige sp godt , jeg kan bare sige det er super lavet, ikke mindre end unikt godt, det er den bedste nogen siden der har arbejdet på min side

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)