Du ved jo selv hvad vi snakkede om i telefonen. Her blev du vejledt i brugen af bookingformularene, vi snakkede om vidt og bredt, hvor jeg mener du bør sætte noget tid af etc. da vi var færdige med at snakke, havde vi brugt 1 time på det.
Derefter påbegyndte jeg det vi snakkede om, + noget ekstra ;)
Det jeg har gjort på de resterende 2 timer, er følgende:
Fjernet alle booking siderne som var under /booking/striper navnet/
Indsat bookingformularen på stripper profiler, og gjort så knap i toppen "BOOK MIG - ....." får brugeren til at hoppe ned til formularen
Jeg har 301 redirectet de gamle bookingsider til den enkelte stripper profils formular, også dem som var forkerte.
Jeg har 301 redirectet nogle andre sider som også linkede forkert og som gav 404 sider.
Jeg har fjernet og rettet en del "døde links"
Jeg har installeret redirection plugin, som registrere 404 og redirectede sider, og du kan derigennem oprette 301 redirects fra en side til en anden
Jeg har installeret et plugin som gør at der ikke findes 404 sider, men alt bliver 301 redirectet til mest relevant side
jeg har installeret et hastighedsoptimerings plugin, har opsat det ca. 50%, men nåede ikke at blive helt færdig med at optimere og opsætte det
hvad jeg ved ikke mange kan nå så meget på så kort tid den der før har lavet på siden var over ½ år om det og kim fra ktj-media.dk nået det hele på 3 timer og oveni fik forklaret hvordan fremover styre siden
jeg kan ikke takke nok gange , det varmer virkeligt med den hjælp , jeg ved hvor næste gang skal henvende mig vis noget skal laves hurtigt og godt til ug og 12 tal det kan simpelthen ikke blive bedre når man bruger kim fra ktj media