Hej Aminoer, Jeg har luret lidt her inde i løbet af 2011, og fundet ud af, at jeg hellere måtte få mig et ordentligt medlemskab og komme igang med at være aktiv på Amino. Sagen er nemli den, at jeg startede selvstændig i marts 2011, og har siden brugt en masse tid bag kulisserne på at blive "klar", tid på twitter, dygtigørelse - kort og godt alt det der nu skal til, når man vil være selvstændig. Allerede efter få dage som plus medlem kan jeg se, at om ikke andet - så vil alene de tilbud man får, gratis time lange video interviews, stor signatur o.a. reklame gøre, at pengene er givet godt ud. I tilfælde af, at dette ikke skulle ske, og jeg ikke ser en fortsat værdi, stopper jeg selvfølgelig mit betalings medlemskab. Men så vidt jeg kan se, vil plus medlemsskabet kun være en fordel - og noget der vil give flere kunder, bedre viden, mere synlighed etc. I vil komme til at se og høre meget mere til mig den kommende tid, og jeg vil også dukke op til visse Amino Plus events etc. Denne tråd blot som en lille tak til Martin og holdet bag Amino, og jer brugere. Er sikker på jeg både kan være til gavn for mange af jer, og at I kan hjælpe mig hen af vejen også. Mvh. /Torben |
Hej Torben,
Mange gange velkommen til amino som + medlem :-) Du bliver glad for det!