Jeg synes det er fuldstændigt håbløst. Jeg testede lige din "hjælper". Jeg taler ca. 60 timer om måneden, bruger næsten ikke sms, og under 1 GB data. Dit forslag (som "Danmarks bedste prissammenligner 2011") er at jeg skal have et Oister 16 timers abonnement. Vælger jeg den løsning kommer jeg til at betale ca. 17.000 om året, med mit forbrug. Vælger jeg i stedet eksempelvis Telia Flex, vil jeg skulle af med ca. 4.000 kr. om året. Så det ville have kostet mig unødige 13.000 kr. om året, at bruge "Danmarks bedste prissammenligner 2011".. Nu er det et teoretisk problem, da jeg har fri telefoni. Men du bad om en mening, og den er at det er til at lukke op og sk*** i. Normalt er jeg ligeglad, men når du ligefrem spørger om det er verdens bedste, og kårer din ubrugelige "service" som Danmarks bedste prissammenligner", så bliver jeg sgu træt når det slet ikke er i nærheden af at være tilfældet. Der er vist kun én person der vil have glæde af, at der er nogen der anvender den "service" |
Dirch Lind:I forhold til Amino synes jeg også det generelt ville være rart hvis folk vil stå ved hvem de er. Når jeg giver feedback her står jeg gerne ved det - med navn, billede og firma - men dig som jeg hjælper aner jeg ikke hvem er - og kan ikke se spor ud af din profil. Jeg kan dog se på antallet af indlæg, at du har været her en tid. Andre gange kan man se at folk på en helt ny - og helt anonym profil beder om hjælp til alt muligt. Så det her er ikke blot til DIG - som jeg ikke ved hvad hedder - men en generel opfordring til at stå ved hvem I er på Amino.
Jeg giver dig medhold Dirch. Der er rigtig mange anonyme herinde med meget få eller helt manglende oplysninger.
Jeg syntes også, at folk skulle stå frem og vise hvem de er.
Jeg tror, at der er mange, som undlader at svare på indlæg af den årsag, at personen som har oprettet tråden er anonym.
Rigtig mange er utrolig hjælpsomme og det uanset hvem der spørger. Det kan kun værdsættes. Så tak til alle jer super genier her på Amino Syntes lige det var tiltrængt med et tak
Og til de anonyme..Kom ud af busken og bekend kulør