Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udfordring til iværksættere

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg ved ikke om jeg har postet den tråd rigtigt!?
Men efter og have arbejdet på denne her udfordring i et par måneder (dette her er anden gang jeg prøver, første gang blev jeg afsporet) vil jeg prøver at styrke min egen ihærdighed og få flere inputs og ideer ved at have flere med på klatten og hvad taler jeg så om.
0 til en million kroner på 3 år, ved hjælp af målsætning, visualisering og max to timers arbejde om dagen.
Hvis der er nogen der er friske på denne her udfordring, så send mig en mail og få "reglerne".
 
God vind
Nicolai
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nicolai,
 
Det lyder som om dit indlæg hører hjemme i MLM debatten, se http://www.amino.dk/idealbb/forum.asp?forumID=15 - du kan som Amino bruger selv slette og ny-oprette dine indlæg.
 
Derudover ville det da være rart at få nogle flere oplysninger omkring dit projekt herinde
 
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Udfordringen har ikke noget med MLM at gøre ( det kan være at det finder vej ind i det, hvis tibuddet og firmaet er det rigtige) Men indtil videre gælder det "bare" om at få penge til at glide ind i sit liv.
Der er selvfølgelig nogle af de metoder jeg bruger der har refferalbonusser, men jeg tvinger ikke folk til at tage de metoder i brug eller skrive sig op under mig.
Tværtimod så gælder alle tricks jo her, hvis du kan viss mig 21 ting jeg kan sælge og hver gang fordoble min konto, så gør jeg det gerne.
Men jeg skal nok prøve at spytte udfordringen op på siden, med regler og det hele. Og så skal jeg nok løbende holde jer ajour.
 
Hilsen
Nicolai
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er så regler og historie, hvis man vil med på klumpen, kommer der snart en føljeton med min status, erfaringer og tips.

0 - 1’000’000 kroner på 3 år

Dette projekt startede første gang i midten af 90’erne i England, hvor jeg også selv prøvede det med mere eller mindre succes -succes fordi jeg på 3 måneder nåede at finde ca. 600 kroner (Og jeg mener finde, pengene lå bare foran mig hele tiden) fiasko var det så, fordi at jeg flyttede hjem fra England og startede nyt job -og derefter mistede fokus. For dette har i stor grad noget med målrettethed og disciplin at gøre.

Så fandt jeg mit gamle projekt i en flytte kasse og tænkte “Hey dette her skal da forsøges igen” (Det skal lige for en god ordens skyld indskydes, at det ikke er mig der har fundet på dette her. Men en gut i England, der nåede op på over £ 3000 i hans forsøg på at nå en million pund. Han blev desværre alvorligt syg og måtte afbryde sit forsøg.

Jeg selv er ansat i forsvaret og har for nylig opstartet et koncept der træner folks formuer eller opbygger dem. Pt. køre det med nogle familiemedlemmer og et par venner som prøveklude og det virker tilfredsstillende indtil videre.

Men tilbage til udfordringen, da jeg første gang prøvede den var det ikke med den store brug af Internet som der er nu, der foregik det hele offline.

Men jeg må unægteligt sige, at det er en kæmpe hjælp at tage nettet i brug.

Der er jo nu et ton af muligheder og dem må man selvfølgelig benytte, hvis man overholder disse spilleregler.

- Man må max bruge to timer om dagen på at tænke og arbejde med projektet.

- Man skal fordoble sine penge hver måned, men allerførst skal man have den første krone.

- Man må “låne” sig selv 5000 kroner hvis, man øjner en god handel, hvor man kunne have fået 5000 kroner i depositum eller lign.

- Det skal være sjovt

Hvordan starter man så?

Se en stor del af dette her er baseret på målsætning og visualisering og derfor gælder det først om at sætte sig et mål, vores langsigtede mål er en million om tre år.

Det skriver vi således:

Den dato/år har jeg en million kroner i hånden ved at fordoble pengene i 21 trin, jeg bruger max to timer om dagen på dette.

Det umiddelbare mål er skaffe en krone og det lyder således:

Den dato/år har jeg fremskaffet en krone, ud af ingenting. Jeg vil kun bruge to timer om dagen på dette.

Nu er det så “bare” at læse og visualisere målene mindst to gange om dagen ( Det kan være en god ide at læse en bog om emnet)

Alt efter hvad man så er til at tro på, skulle pengene eller mulighederne gerne dukke op på den ene eller anden måde. Nogle siger at det er fordi at ens underbevidsthed begynder at tiltrække det man visualisere, andre mener at det bare er fordi man ændre fokus og nogle mener helt andre ting, lige meget hvad så virker det. Jeg køre på min tredje måned og har en kontant sum på 12,50, en hel del undervejs - en konto på 25 euro som jeg kan få udbetalt senere. Alt i alt ret godt gået når jeg startede fra nul.

Du kan frit køre dit eget løb, du kan selvfølgelig også få de erfaringer jeg har gjort.

Jeg regner med at lave et nyhedsbrev så vi kan drage nytte af hinandens erfaringer, eller lave en tråd på amino.

Men lad mig høre hvad i syntes og om i vil være med.

God vind

Hilsen

Nicolai Knudsen

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJSA

Så er jeg her med en opdatering, jeg nåede enden på min tredje måned som millionær trainee her den 19 Dec, med et fantastisk overskud 12.50 krone i kontanter og jeg skulle kun have haft 4 kroner.
Det skyldes et fantastisk heldigt fund af en 10 krone og en flaske, hvilket gjorde at jeg kom mig over min fiasko anden måned.
Nu er problemet så at jeg skal lave mine 12.50 om til 25 kroner den næste måned, for at følge min plan med at fordoble pengene.
Her kan jeg selvfølgelig vælge at frigøre de midler jeg indtil nu har optjent gennem de danske mailprogrammer. ( Skulle der i den forbindelse være nogen der vil hjælpe mig på vej, kan de skrive sig op under mig og modtage en mail eller to om ugen. Det koster ikke noget, send en mail hvis du vil hjælpe)
Derudover er min autosurf oplevelse blevet rigtig positiv, ved hjælp af stormclix, disse penge tæller dog ikke med i min pulje da de køre i diverse programmer. men min pulje er på omkring 10 usd klar til udbetaling.
I høre fra mig igen når næste måned er gået.
Glædelig jul og godt nytår
hilsen
 
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Aprilsnar hører 1. april til. Blot til orientering.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Med lidt hurtig hovedregning vil du ende med intet mindre end 34.359.738.368 - altså lige godt 34 milliarder, hvis du blot starter med 1 krone første måned og fordobler beløbet hver måned i 3 år (36 måneder. tror du selv på den? :)
 
At fordoble fra 1 krone til 2 kroner er ikke så svært. Sikkert heller ikke fra 12,50 til 25 - men det er knap så let fra 32.768 til 65.536 (16-17 måned) - eller 8.589.934.592 til 17.179.869.184 ... Uanset om du så visualiserer 24 timer i døgnet vil jeg mene at det er særdeles svært, at tjene eller "finde" godt 8 milliarder på bare 30 dage. 
 
Visualisering er en seriøs og meget spændende "selvterapeutisk" metode, som bl.a. er beskrevet af Bobby Zacharia i detaljer. Jeg har dog ingen steder i den literatur om emnet jeg set, fundet nogle påstande eller beviser for at visualisering skulle kunne påvirke menneskers evne til at tjene eller "finde" penge. Jeg har udelukkende set dokumentation for visualiseringens evne til, bl.a., at ændre på kemiske processer og fysiske reaktioner i kroppen. Og det er såmænd spændende nok i sig selv.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai,

Hvis du vil have 1.000.000 kr. om 3 år, tror jeg at chancerne er bedst hvis du tager 20.000 kr. af din løn hver måned, og investerer dem i en god investeringsforening. Eller køb et par lejligheder, som du skyder af om 3 år.
 
mvh Carsten
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Min første  indskydelse var nu spørge om ikke banken ville låne dig 1 mill.

Så skal du bare en tur på nettet , finde en fodbold kamp til odds 2 og spille den lånte mill................ Om ikke andet får du lov til at se en MEGET spændende fodbold kamp :-)
 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, man kan godt fordoble sin formue ved blot at spille på et spil med ods 1:2 - og cancen for at det går godt er 50% - FØRSTE gang. Men prøv at regn lidt på sandsynligheden for at det vil ske 36 gange i træk :)
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)