Så blev det min tur til at få lidt PR! :-)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Godt gået. Stort tillykke
Svar
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Jeg kender ikke nogle journalister fra eb. De er bare super venlige (eller ham der skrev artiklen var hvertfald)
Og tusind tak til jer allesammen!
Det var skrevet meget med et glimt i øjet Simon
Svar
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Imponerende, må man spørge hvordan artiklen blev født? Kontaktede du selv eller fandt eb.dk den selv?
Jeg kontaktede eb :)
Jeg kender ikke nogle journalister fra eb. De er bare super venlige (eller ham der skrev artiklen var hvertfald)
Og tusind tak til jer allesammen!
Det var skrevet meget med et glimt i øjet Simon
Når okay, svært at vurdere over nettet ;)
Men det var super fedt at han gad hvertfald
Svar
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Om du kontaktede dem eller om de kontaktede dig, er sådan set ligegyldigt på nuværende tidspunkt.. Du er kommet med og det er det der tæller
Svar
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
04-01-2012 kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Om du kontaktede dem eller om de kontaktede dig, er sådan set ligegyldigt på nuværende tidspunkt.. Du er kommet med og det er det der tæller
Pointen lå nu mest i at jeg selv sidder med projektet 2 kr pr . like der kunne bruge lidt omtale for at samle lidt flere penge ind ;)
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Sådan! Rigtig godt gået :-)
Svar
Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.
Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Stort tillykke herfra.
Tror det bliver en stor succes. Kan huske utallige gange, hvor vi til en fest har skrevet sms rundt omkring, for at få flere til festen. Genial ide du har fået det.
Svar
sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Takker for de fine ord til allesammen :-)
Stort tillykke herfra.
Tror det bliver en stor succes. Kan huske utallige gange, hvor vi til en fest har skrevet sms rundt omkring, for at få flere til festen. Genial ide du har fået det.
Lige præcis!
Det er sådan nogle som dig vi skal have til at oprette en fest derinde! ;-)
Svar
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
STORT TILLYKKE med pr'ern håber det sætter skub i din forretning. sig mig fortalte du selv avisen om dit projekt eller kontaktede de dig???
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Tillykke med omtalen! Stærkt gået!
Legede selv med konceptet tilbage i 2008-2009, men det blev aldrig til mere end et design og domænekøb Så fedt, at nogen fik taget sig sammen - det er tiltrængt
Go' vind!
Svar