Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommentarer til min webshop - www.office2go.dk

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i tvivl om min webshop - www.office2go.dk - er brugervenlig og enkel eller om der er noget i syntes jeg bør lave om? Sagen er den at jeg efterhånden har stirret mig blind på den og kunne godt bruge nogle uafhængige øjne og gode råd. Så hvis du har 5 min, vil jeg blive glad for en kommentar.

Jeg har vedlagt et link til en youtube film der kort forklarer om konceptet

Mvh Jacob Holm - Office2go Smile Youtube link: office2godk

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Holm:

Jeg er i tvivl om min webshop - www.office2go.dk - er brugervenlig og enkel eller om der er noget i syntes jeg bør lave om? Sagen er den at jeg efterhånden har stirret mig blind på den og kunne godt bruge nogle uafhængige øjne og gode råd. Så hvis du har 5 min, vil jeg blive glad for en kommentar.

Jeg har vedlagt et link til en youtube film der kort forklarer om konceptet

Mvh Jacob Holm - Office2go Smile Youtube link: office2godk

Hej Jacob,

Det er en virkelig flot hjemmeside og du gør det nemt for kunden at gøre det selv. Jeg har lige lært, hvordan man samler hæve sænke bord :)

Kort sagt. Jeg syntes den er super flot og enkel.

Held og lykke med den.

Mange hilsner

Heidi

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal I ikke have slettet "Vær opmærksom på at vi holde lukket den 24 og 31 dec."?

Ved varer som er udsolgt kan I med fordel lave en boks, hvor man kan indtaste mail og få besked når det kommer på lager.

Jeg er sikker på, at I vil få flere delinger på Facebook og Twitter hvis I laver Jeres "ANBEFAL TIL VEN" om til almindelige Facebook og Twitter-knapper.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Andersen
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ved ikke om det er bare mig, men jeg ville foretrække at Handelsbetibgelserne stod mere tydelig. Ellers virkelig fed side:)

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Tak for de gode indput - de er noteret og vil blive rettet efter dine anbefalinger

Tak for hjælpen - Jacob

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak - det glæder mig at du syntes at det er let at samle et hævesænke bord - for det er det - Vær blot opmærksom på filmen viser hvordan man samler vores borde og ikke andre fabrikater. Mvh Jacob

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej Jacob,

Rigtigt fed brug af video!

jeg prøvede at køre ordreflowet igennem ved at købe et bord + stel og faldt over flg.

1. Stel og bordben: Idet at du har fotos af de to øverste stel med bord kan det godt forvirre. Savnede også ved køb af bordplade at man automatisk bliver ledt videre til at købe et stel. 

2. Ved udfyldning af kundedata får jeg valget Angiv alternativ levering. Kunne forstå at standard er selv at hente, så man kan godt blive forvirret om jeg nu får det sendt istedet.

3. Indtaster kun efternavn og får en fejlbesked om både at indtaste fornavn og efternavn og siden deler sig i to (se screenshot). Ved indtastning af fornavn og trykker Videre fryser skærmen (kan være min PC)



4. Hvis jeg har udfyldt data, og ikke trykker videre, men istedet går tilbage for at købe mere så skal jeg indtaste al kundedata igen når jeg trykker Bestil.

5. betalingsvindue åbner ikke automatisk eller når jeg trykker her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot hjemmeside. Jeg elsker videoerne, og har lige lært hvordan man skal sidde på en kontorstol Big Smile Jeg kan se, at man kan anbefale et produkt til en ven, men synes du mangler del via facebook og twitter. Jeg synes også der skulle være mulighed for at anbefale "hvilken kontorstol skal du vælge" og andre sider. 

Her er lidt andet:

Fragt/Levering

Såfremt du ønsker dine møbler leveret sker dette ved hjælp at (af?) XXXXX. Leveringen sker efter aftale med XXXXXX. 

Hvem er XXXXX?

Force majeure

Følgende omstændigheder hos office2go.dk medfører ansvarsfrihed, såfremt de forhindrer aftalens opfylsedse (opfyldelse?)

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hofman.

Tusind tak for de gode råd - Jeg er klar over det med bordene og vi er igang med at rette dette, således at det bliver meget mere enkelt. Sagen er den at vi hat 6 forskellige bordplader, der kan sammensættes med 6 forskellige stel hvilket giver 36 forskellige kombinationsmuligheder. Jeg var i første omgang bange for at det ville blive for meget at vise dem alle - men det gør vi nu, da din forvirring omkring dette har jeg hørt før.

Tak for de andre gode råd - de vil blive rettet.

Mvh Jacob Holm

 

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Tak for indput - du har fundet nogle ting som jeg har overset, du ved det med at stirre sig blind på det så man til sidst ikke ser det - derfor er det helt uvurderligt at alle jer skarpe Amino medlemmer kommer med jeres indput.

TIL ALLE - TAK FOR HJÆLPEN!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)