Nu er det så heller ikke fordi Amino.dk ikke, ligger mere end pænt lunt i svinget - for at sige det mildt. Faktisk ligger Amino ekstremt godt, men det er jo ikke enbetydende med at markedsføringen bør slutte. Det er trods alt ikke alle iværksættere, der er lige opmærksomme på hvor meget værdi der er i Amino.
jeg kan simpelthen ikke se hvordan jeg kan google plus et indlæg eller facebook linkes , jeg leder og leder på siden men kan ikke se det overhovedet hvordan jeg kan gøre det , mon ikke der er andre end mig der slet ikke kan finde de knapper lige som mig
De er lige under trådens første indlæg !
11 skærm computer det er ikke bedste at side med når køre op og ned og når det ligger lige imellem øverste og næste indlæg , jeg er ej grafiker men mit bud er øverste af indlæg og evt nederste oveni det vil ses en del mere , vil jeg mene , lige nu synes jeg det er for svært at finde
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg ved i hvert fald at mange af os herinde let kan klikke på den +knap lidt oftere, hvis vi synes en tråd er specielt god og er klar over at der er den mulighed:-)
Også hver gang vi har lagt et indlæg hvor vi har fået et link i vores signatur - så booster vi vores eget link site indirekte når vi har givet +1 til Amino. Sådan er det med Amino karma. Jeg har fået uendeligt meget af jer herindefra af dygtige iværksættere og Amino. Og jeg vil gerne give tilbage når jeg kan, men selv hvis man kun tænkte på sig selv tror jeg det ville kunne svare sig at give +1 til en webside, hvor ens link var. Det må erfarne SEO folk godt skælde mig ud over er forkert, men jeg har i hvert fald også læst SEO konsulenter skrive at det kan svare sig at linke og hjælpe de steder, der linker til en :-)
Knapperne er ikke der hvor man er bevidst om det eller ser dem, men nu er jeg og jer der har læst det i dag
Vi kan godt hjælpe Amino igen. Vi tænker nogengange kun på at få links og omtale, men de har også brug for det. Martin Thorborg gør et stort arbejde med det, men vi andre kan også, da vi alle har en omgangskreds.
Jeg er ikke vild med at hænge dem uden i siden, som du henviser til dog. Ser det ikke sjusket ud og vil det ikke bare give endnu mere støj?
Jeg er enig i at det ser sjusket ud i siden. Jeg ville placere dem over indlægget, i nærheden af "Svar og Mere" over titlen på linie med side x ud af, men altså i højre side. Du kan jo lade dem følge den linie, så de både kommer over og under tråden som side x ud af x. Sådan kan du give brugerne mulighed for med det samme at forstå at de kan bookmarke, og hvis de er i bunden af siden og vil se flere sider, er de jo sandsynligvis interesserede i tråden og synes den er værd at dele, så der kan de jo ligesågodt blive mindet om at de har den mulighed også - for deres og aminos skyld.Der er talrige undersøgelser der viser at det er bedre at placere dem over. Rent psykologisk vil jeg også tilskrive det en værdi at det at 1) de bliver placeret ved siden af de andre muligheder for at reagere på det specifikke indlæg (altså Svar og Mere) og 2) at de bliver placeret i viewporten (altså i det skærmbillede som er det første der møder brugeren når han går ind på siden). Viewporten er helt klart det dyreste plads på en side fordi brugerne, før de giver sig til at gøre noget som helst på siden (altså scrolle op, ned eller klikke på knapper) først danner sig et begreb om hvordan siden overhovedet er skruet sammen, og hvad de "kan" på siden. Hvis du sørger for at de sociale knapper er placeret i viewporten får man med det samme et indtryk af at siden er "social".
Jeg er helt enig med dig. Rigtig god placering, men
@ Jacob:
Det er rigtigt, at de ikke følger med :( Man burde måske lade dem følge "tråd-starter" da de jo sandsynligvis følger med og kommenterer videre i tråden. Det var bare en idé.
den række burde være hele tråden igennem , jeg vil dog også sige bedre end før
google plus sidste fra tråden burde da plus hele tråden , fordi alle kigger ikke hele tråden igennem fra start af, for nogle synes bedste om det sidste og ser kun lige de indlæg, det burde kunne plusses hele tråden igennem
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows