Hej alle aminbrugere Jeg ønsker gerne feedback/kommentarer vedr. min hjemmeside www.creativeevents.dk Creative Events er en virksomhed der organiserer, markedsfører og planlægger events til børnefamilier og virksomheder. Vi organiserer børnebasarer i Kolding hvor både private og virksomheder har været med. Her kan man leje en stand og sælge ud af sine produkter. Derudover vil vi gerne udvide med andre events indenfor området mad, motion og kreativitet. Til hjemmesiden er der også en mindre webshop lavet udfra affiliate links, hvor jeg gerne vil vise mine kunder inspiration til hvad man evt. kan købe på en basar. Derudover har jeg på webshoppen også salg af bogen "Dumme mor" da dette produkt er noget især mødre i mine målgrupper kan relatere sig til.Dog går salget langsom hvorfor evt. ideer vedr.salg af dette produkt er velkomne. Hjemmesiden skal informere om alle relevante events og give den nødvendige info samtidig med jeg gerne vil have tilknyttet den nævnte webshop og på sigt kundeklub med gode tilbud på eks.børnetøj, legetøj og udstyr Jeg har hørt at en hjemmeside ikke skal kunne rumme ret mange funktioner af gangen, så jeg vil gerne høre jeres mening. Samtidig med den relevante information om diverse events er målet også at få indtjening på siden i form af eks.annoncer, kundeomtaler og affiliates. Dog har jeg dårlige erfaringer med den måde jeg indtil videre har brugt affiliates på da det ikke giver en indtjening. Lad mig høre jeres bud på hjemmesiden, kan I finde rundt, er den fin i opsætning eller rodet,er det klart hvad jeg vil med denne side. Virksomheden har kørt fuldtid lidt over et år.
VH Mette Baden
|
Jeg synes forsiden og nogle af de andre sider virker sådan lidt for stor. folk vil nok give hurtig op og gå væk fra siden da det er små ting som blive til store ting :)
Du må gøre din facebook "Synes godt om" lidt mindre i det pga den tag meget plads efter min mening omkring hjemmeside programmerning.
jeg synes det er sådan lidt hmm mange af sider er ikke enes og gøre det nok svært for en bruger at kun finde det hun/han vil..
Jeg synes siden er langsom at Loading sig ind på "kontakt os".
ellers kun din hjemmeside godt bruge noget mere tid på .