Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Summa sumarum eller C5

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg køre som sælger, og drømmer lidt om at få en håndscanner, og når jeg så kommer hjem og indlæser ordren "bang" så er fakturaen faktisk klar... Men ved ikke om det overhovedet er muligt...

Mvh

Fra Herning
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Concept Data A/S Skrevet kl. 10:19

Hej Christian

Du kan med C5 løsning som du evt hoster benyyter den iPhone / iPad til oprettelse af ordre evt via scanning.

læs mere her. www.ic5.dk

Mv.

Kris

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:09

Christian:

Jeg er nu kommet så langt i min virksomhed at jeg bliver nød til at køre lidt mere struktureret fakturering, lager styring osv... men hvad skal man ige vælge...

Jeg er grosist, så har brug for et program som er nem at arbejde med, oprette kunder, lager styring osv... evt med noget stregkode halløj på et tidspunkt.

Lækkert din virksomhed vokser!

Christian for at guide dig mere på rette vej, - hvilke produkter sælger du ? Hvilket økonomisystem bruger du idag?

Har du en vare en stregkode , eller snakker vi tøj med variant styring? 

Har du b2b webshop også?

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 11:32

Hej Christian,

Du er velkommen til at kigge på e-moms. Hvor du for en fast lav pris får adgang til netop fakturering, lagerstyring og meget mere.

Du kan prøve det helt gratis.

God vind!

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 11:40

Hej

Jeg bruger selv Summa, et rigtig godt program, enormt nemt at arbejde med.
Men, der er altid et MEN, summa er ret begrænset i forhold til tilretning af programmet, rapporter/faktura m.v. er meget nemme at rette i, men så stopper det også der. Dækker det ens behov er det et rigtig godt program, men skal man mere på den lange bane er C5 nok et bedre valg i forhold til tilretning.

C5 er dyrer end summa, men pris og funktionalitet hænger samme i dette tilfælde.
C5 har nok også en noget stejlere indlæringskurve, men når man først kan det er det et rigtig godt program, som kan tilpasse ens behov fuldstændigt.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 17:30

Vi er gået fra C5 til Summasummarum og det fortryder vi ikke et sekund!

Hvis du står og ikke har brug for mere end det du skriver der, så vil jeg helt klat anbefale dig summa.

Til orientering er vi bl.a. en blomster engros virksomhed

Kundekrtoteket er på 742 kunder

kreditorkartoteket er på 512 kreditorer

vi laver dagligt omkring 15 - 25 fakturaere

Det næste vi skal igang med er stregkoder til vores havecenter, der er udviklet system til at håndtere dette (alskassen) som virker i mange butikker.

Mit indput

Fra København
Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:25

Bruger selv SummaSummarum og det er et supernemt program. Det indeholder finans, debitor, kreditor og lager. Der findes en god designer funktionalitet hvis du tager en af de store versioner.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:51

Jeg må også erkende, at jeg har været glad for Summa i enterprise versionen, som har ganske meget de mindre versioner ikke har. Jeg er dog pt meget skuffet, da den nye version 4 dels havde alvorlig fejl der gjorde at budget ikke fungerede, og da den blev rettet - stadigt fejl der gør, at man ikke kan tilføje konti eller ændre betegnelse på konti for et 2011 regnskab. Det har stået på i ca 14 dage siden de lovede ny version - der ikke er kommet, og deres support svarer ikke længere på spørgsmål om hvornår.

Jeg ved ikke nok om C5 men jeg tror de fleste programmer er varsomme med at lave nye tilføjelser til folks bogføring, uden at ha testet alt igennem i praksis, og jeg tror netversioner måske hurtige kan rette fejl (og gøre det uden der er behov for nu for 3 gang på 1 måned at skulle downloade ny release (4.03) når og/hvis den bliver klar), så man ikke risikere at sidde det meste af Januar uden at kunne arbejde med årsafslutning eller give en korrekt rapport til folk der venter på den - hvis der er behov for en tekstændring til en konto - eller en ny konto.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)