Hej i dejlige unge mennesker. Hvem ser i op til, af unge danske iværksættere ? Gerne under 25 år og bosat i danmark.
Kom med jeres bud.
På forhånd tak. |
Casper Blom, klart!
Hej i dejlige unge mennesker. Hvem ser i op til, af unge danske iværksættere ? Gerne under 25 år og bosat i danmark.
Kom med jeres bud.
På forhånd tak. |
Enig. Han er en kæmpe inspiration :-) |
Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjek Bograddesign.dk for mere info!
Fuldstændig enig - og samme her! |
Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.
Casper Blom Alexander Langhede Andersen Jonas Donbaek Simon Mørch Halfdan Timm Kristoffer Føns Alexander Overgaard Bare en lille bid |
Rigtig gode bud, der har været hidtil, og dem er jeg meget enige i Men ellers vil jeg også sige Mike og Konrad fra Miinto.com. De er for seje! |
Jeg ser meget op til personer, at der har et "iværksætter-mind", et gå-på-mod og en lyst til at arbejde hårdt for succes. Derudover er det også vigtigt for mig, at personerne har kunne omsætte deres iværksætterlyst til hård valuta - så det ikke bare er snak og 'netværk' det hele. Dog med forbehold for at jeg er klar over det først års tid som iværksætter er svært at tjene penge. Jeg ser op til mange unge iværksættere, men der er nogle at jeg er særlig intresseret i og dagligt følger og er i netværk med. Søren Bælum |