Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håber at I der bor i USA vil kunne hjælpe mig med dette spørgsmål?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved siden af mit scamfighter team er min helt store passion at male kunst og jeg er netop gået online med et galleri, hvor jeg har uploadet lidt til inspiration for de besøgende. Den kunst jeg kommer til at lave eksisterer først fra det øjeblik en kunde bestiller og alt hvad jeg laver vil være 100% udformet til den familie, der bestiller.

Da jeg gik online for godt 4 uger siden, var min primære målgruppe Sverige og på sigt ville jeg så udvide til øvrige lande, men på de 4 uger er antal besøg fra USA ved at overhale antal besøgende fra Sverige. Nu er der så et par stykker, der har spurgt, om jeg har planer om at komme til USA og vise noget af det jeg laver.

Jeg ved, at reglerne for at bo og arbejde i USA er meget strenge, men kan jeg som kunstner tage til USA og feks have en udstilling, hvis jeg kan låne nogle lokaler?

Jeg ved ikke rigtig, hvor jeg skal starte, for det er kommet lidt bag på mig, at USA har lavet den lille "sniger" på besøgstallene, men det er selvfølgelig dejligt. Er der nogen herinde, der kender reglerne for udstilling af kunst.

Heidi

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:58
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 22:03

Thomas Rosenstand:

Jeg kan ikke forestille mig noget problem i, at du kommer hertil og udstiller din kunst - absolut ikke.

Men tag kontakt til en advokat med speciale i den slags - for eksempel http://www.usa-eurolaw.com/danish/index.html

Held og lykke med det!

Hej Thomas,

Tak for dit svar og linket. Jeg vil prøve at kontakte dem.

Mange hilsner

Heidi

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)