Fair nok! Og det er præcis det, jeg efterspurgte, var det ikke? Jeg spurgte, om der var noget, jeg ikke kendte til!? :-) Men selvfølgelig var der en smålig Amino eller to, der skulle give mig 2 x 1 stjerne. Ytringsfriheden lenge leve i kære Danmark! PS! Til jer, der gav min 1 stjerne, husk nu at give mig én stjerne for dette indlæg, så I ikke skuffer mig. Og så I endnu engang beviser, at "point-systemet" her på Amino er retfærdigt og relevant! |
Mette Lisby videointerview?
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jeg står skam gerne ved den ene stjerne jeg gav dit første indlæg her i debatten. Det eneste du skriver er, at hun ikke er sjov og at det derfor ikke er noget tab. Jaa det syntes jeg sgu fortjente en stjerne.... Men hvorfor skulle jeg så give dig en stjerne for det sidste indlæg... Forstår jeg ikke. Lige i dette tilfælde, skriver du et indlæg om en dygtig forretningskvinde, som har gjort det bedre end de fleste.... Uden faktisk at vide noget om hende. Så den ene stjerne var myntet på kvaliteten af indlægget .... Ingen smålighed herfra .. Ikke i dag ihvertfald :) |
Jeg kender hende udelukkende som stand-up komiker - og var også derfor, jeg spurgte Thorborg, om der var noget, jeg ikke kendte til, for ellers forstod jeg ikke "tabet"! Men det var så tilsyneladende for provokerende for dem, der synes om hende :-) |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Min ene stjerne var for bare at åbne døren og skrige pik ind i lokalet.... Ikke fordi du ikke syntes at damen er sjov. |
Thomas, dit indlæg udstråler negativitet og så får du også negativitet tilbage. |
Jeg undrede mig også over hvad du skulle snakke med hende om.. Men super at hun kører med klatten i en helt anden boldgade end hun og Jesper ellers er kendt for. Kunne have været spændende at høre om. Jeg synes nu heller ikke hun var så sjov, men hun griner nok mere nu. Og ja Thomas er vidst lidt påvirket i dag. Kan ske for de bedste :) |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Ah, c'mon, Martin, det er fandme for tyndt. Det er okay, når jeg anmelder/skamroser visse Aminoers websites (og det gør jeg), men når jeg forholder mig kritisk til en af de "iværksættere", du gerne selv vil have "i hus", så er det bare ikke okay? Til trods for, at jeg - eksempelvis - synes, at det er super-cooll, at der et interview undervejs med Jannik Olander, som jeg respekterer så meget - og hvilket jeg også har pointeret!? Whatever! :-) Dbh Thomas |
Men ja, som den kære Jimi siger, jeg er nok lige lovlig "på" her til aften, og derfor vil jeg logge af! :-) God aften/nat til alle Aminoer! Dbh Thomas |
Mette Lisby er den sjoveste kvinde jeg nogensinde husker at have set og hørt, udover Goldie Hawn, men det kræver selvfølgelig at man har humor og forstår hendes. |
Sparetips på Sparefeber.dk
Altså jeg er sådan set enig med Thomas i at hun ikke er den sjoveste stand up komiker dog er det blot min subjektive holdning - Det ligesom alt andet... Nogle elsker det andre hader det... Men ærgeligt vi ikke kommer til at høre lidt om alle de andre ting.. Det kunne ellers have været interessant at få et indblik i showbizz :-) |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.