Jeg hørte noget om, for noget tid siden, at Martin havde planer om at interviewe Mette Lisby. Er dette stadig på bordet, og er der en ETA for hvornår vi kan være så heldige at se dette? :)
Dan Kronholm, Bitfabrikken - udvikling af spil, apps og web-ting.
Tak Martin. Det var godtnok ærgeligt, men fred være med det. De videointerviews du har lagt op indtil videre er jo med endnu større profiler for det meste :) Glæder mig MEGET til at komme hjem i aften og se Charlottes interview.
Ja det var super ærgerligt. Vi havde en dejlig aften hos Mette og Jesper, men de var ikke vilde med at sætte video på. De havde ellers rigtig meget at fortælle, men sådan er det.
Mette Lisby er dybt umorsom, så det er efter min mening ikke noget tab! Der er meget mere - og mange flere - talentfulde mennesker at fokusere på! :-)
Dbh
Thomas
Nu interviewer jeg ikke morsomme mennesker, men dygtige mennesker. Mette bor i et 400 m2 hus med udsigt over LA, her kan du se udsigten:
Hun laver amerikanske tv-shows sammen med sin mand Jesper Bærhrenz. De er begge pisse dygtige og meget, meget inspirerende. Så jo da, det er et stort tab de sagde nej.
Mette Lisby er dybt umorsom, så det er efter min mening ikke noget tab! Der er meget mere - og mange flere - talentfulde mennesker at fokusere på! :-)
Dbh
Thomas
Nu interviewer jeg ikke morsomme mennesker, men dygtige mennesker. Mette bor i et 400 m2 hus med udsigt over LA, her kan du se udsigten:
Hun laver amerikanske tv-shows sammen med sin mand Jesper Bærhrenz. De er begge pisse dygtige og meget, meget inspirerende. Så jo da, det er et stort tab de sagde nej.
De bedste hilsner
Martin
"Nu interviewer jeg ikke morsomme mennesker, men dygtige mennesker."
Naturligvis. Men så vidt jeg ved er Mette Lisby en stand-up komiker, og så skal man vel være morsom for at være dygtig? Eller kender jeg ikke nok til hendes virke? :-)
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Naturligvis. Men så vidt jeg ved er Mette Lisby en stand-up komiker, og så skal man vel være morsom for at være dygtig? Eller kender jeg ikke nok til hendes virke? :-)
Det er som med alt andet subjektivt. Personligt synes jeg hun er utroligt morsom. Og et eller andet har hun jo gjort rigtigt, men den udsigt der ;)
Det er som med alt andet subjektivt. Personligt synes jeg hun er utroligt morsom. Og et eller andet har hun jo gjort rigtigt, men den udsigt der ;)
Nu kan man jo have nok så mange penge med hjemmefra for at købe sig til den udsigt. Bare se på Sonny Fredie-Pedersen. Han er ikke "slået igennem" i Los Angeles som danser, og alligevel fik han et reality-show, hvor han bor i en dyr luksus-villa i L.A.! :-) Der er langt fra showbizz til ren og skær virkelighed! :-)
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.