Ja. Jeg satser virkelig på det lokale sokke forbrug stiger i takt med brobyggeriet :-).
tørresokker.dk er ledig. En hurtig shop, en smartphone app så det er let at bestille, og billig 20 minutters levering til tunnelarbejdere. Den er stensikker :o)
Iøvrigt sjovt at man vælger at lægge en forbindelse til Europa lige der, når broen fra mellem Sjælland og Falster (Eller den anden ø, er ikke lige så skarp i geografi...) er ved at ruste op, og dårligt kan tåle den nuværende trafik. Men det er en anden snak. Kan være at der også kunne blive noget forretning i Bed & Breakfast for strandede rejsende :o)
Iøvrigt sjovt at man vælger at lægge en forbindelse til Europa lige der, når broen fra mellem Sjælland og Falster (Eller den anden ø, er ikke lige så skarp i geografi...) er ved at ruste op, og dårligt kan tåle den nuværende trafik. Men det er en anden snak. Kan være at der også kunne blive noget forretning i Bed & Breakfast for strandede rejsende :o)
Der er nu to broer - men det er rigtigt Storstrømsbroen er ikke hvad den har været.. Jeg tænker mere en webservice + app: KanDerKøreTogPåStorstrømsbroen.dk ?
Det går fint. Det har jo lige været højsæson :-). I øjeblikket er jeg ved at rykke hele webshoppen over i nogle selvstændige lokaler placeret i Nykøbing F. Du, og alle andre, er velkommen til at kigge forbi.
det lyder super med en fremgang i denne svære tid i hvor alle mangler penge men sokker skal alle jo have det ikke en luksus vare man kan undvære ellers får man kulde føder , så super med din iværksættere fremgang
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg føler også lige at jeg vil sende lidt varme ord afsted. Jeg synes simpelthen bare at din shop er SUPER fed. Jeg ELSKER lækre hjemmesider, og det er sådan noget der får mig til at huske den til senere brug. Vil helt klart købe mine sokker på dit site, næste gang jeg lige står og mangler ;-)