|
Jeg er i tvivl om du tænker på min webshop NyeSokker.dk, der efterfølgende har skiftet navn til ShopWithSocks.com :-)?
Jeg er i tvivl om du tænker på min webshop NyeSokker.dk, der efterfølgende har skiftet navn til ShopWithSocks.com :-)? |
|
Det går fint. Det har jo lige været højsæson :-). I øjeblikket er jeg ved at rykke hele webshoppen over i nogle selvstændige lokaler placeret i Nykøbing F. Du, og alle andre, er velkommen til at kigge forbi. |
|
Jeg skal nok finde på noget andet at bruge pladsen på :-)! |
For at agere flyttefolk? :o) Er det meningen at det skal være en decideret butik, eller er det "bare" et kontor/lager? Men det er fantastisk godt set at placere hovedkvarteret i Nykøbing F. Med alle de folk der kommer derned og skal i gang med at grave den nye Femern forbindelse, er det næsten uundgåeligt at mange vil få våde tæer. Og så skal der købes sokker! Kunne være du skulle overveje at du skal overveje at udvide sortimentet med shopwithgummistøvler.dk |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Det tvivler jeg ikke på med din produktivitet! :) - John Bakken |
Det var nu ikke bagtanken. Heldigvis ligger det under 50m fra min lejlighed. Meningen er det bare skal fungerer som "webshop" lager - i hvert fald i første omgang.
Ja. Jeg satser virkelig på det lokale sokke forbrug stiger i takt med brobyggeriet :-). |
Husk at newsjacke noget PR Stå klar på bredden med tørre sokker til de hårdtarbejdende folk der må ud i vandet. |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)