Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I forbindelsesleddet mellem psykologi og IT

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er en ung fyr på 23 år, der har programmeret siden jeg var 12 og tog et sabbat-år som programmør. Nu læser jeg så psykologi og skal snart til at skrive mit bachelorprojekt som jeg forhåbentlig kan lade omhandle en problematik ifb.m. IT og psykologi. 

Jeg tænker at det er det jeg skal komme til at beskæftige mig med resten af mit liv. Jeg har en ret unik viden idet jeg er programmør og derfor kan tænke teknologi "indefra" og psykologistuderende, men jeg har naturligvis lyst til at blive endnu dygtigere. Mit problem er så, at jeg ikke kender særligt mange sider/artikler/bøger der behandler dette emne. Er der nogen andre aminoer derude der interesserer sig for, har kendskab til ressourcer omkring eller evt. har praktisk erfaring med:

Organisationsstrukturering eller intervention med tanke på IT? (Hvor tit hører man ikke "tænk hvor mange mandetimer der går med tekniske problemer" eller "HelpDesken er bare helt håbløs")

Programmering med blik for styringsmuligheder, eller diskurser?

Programmeringens/ITs betydning for uformel kultur?

Forskellig teknologi som aktør i et diskursivt netværk?

P.S Alle svar er meget velkomne, så hvis i synes jeg skriver for snævert eller prætentiøst, må I gerne byde ind og udvide med noget af det som i ser af koblingspunkter.

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)