Helt nyt linkkatalog http://linkfinder.dk - hvad er godt og hvad er skidt? |
Linket virker ikke = Dét er skidt.
Ja du skal lige rette dit link :) Ellers så ser siden ret så tom ud, ingen billeder.. Få lidt mere indhold på siden, Så kan det være du vil få bedre response |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Ja, det er helt klart ikke godt, når linket ikke virker Jeg prøver igen: http://linkfinder.dk/ |
Er enig med Alexander: Der mangler indhold, specielt noget, der visuelt kan live siden op. Det er ellers let at finde rundt. Hvis du på nogen måde kan, så skil dig af med Google ads'ne i højre-kolonnen. Det skæmmer udseendet og giver indtryk af, at du søger at skaffe en nem indtægt. Det fremgår ikke af siden, hvad formålet er med fanebladet login? Hvorfor skal man kunne logge ind? Jeg kan se et formål i, at folk skal oprette en profil for at kunne tilføje kategorier. Vil foreslå dig et ekstra faneblad Om Linkfinder. Dit navn står godt nok nederst på siden, men dette link gælder din egen hjemmeside som designer, ikke Linkfinder. Vil foreslå dig at skrive korte oplysninger om, hvad ideen er med Linkfinder, hvem den henvender sig til, hvor Linkfinder "bor" med oplysning om adresse, email, evt. telefon samt CVR-nummer, hvis du har det. Du kan også lave en Kontakt os-formular. Var lige inde på brighs.dk. Nederst skriver du: "Kontant mig gerne for et uforpligtende tilbud på hjemmeside eller søgemaskine optimering." - ret Kontant til Kontakt. Søgemaskine optimering er i princippet et eenstavelses-ord, dvs. Søgemaskineoptimering eller Søgemaskine-optimering med bindestreg. |
få indhold på siden lav en om jer siden regler for optagelse i link kataloget hvor mange tegn i titlen skal man lav og hvad er Maks tal der og hvilken sider optager eller er det bare eller hvilken kvalitets krav sætter i social knapper der mangler google plus facebook twitter kontakt siden adresse cvr nummer og en kontaktformular,det skaber troværdighed lav alle titler unikke og husk udnyt google vis op til 67 tegn |
Jeg har tilmeldt min hjemmeside med voks - og faldt lige over to ting, da jeg tilmeldte min side. 1) "Linker til .... $0.00" "Linker ikke til .... $0.00" - hvorfor så skrive det, hvis det er det samme? 2) "Minimum længde ca. 400 tegn" - skriv hvor meget det mindst skal være - ikke ca. |
.
Er der ikke noget om at en link farm side som denne skader en på SEO og Google. Når man kikker på de seneste link så ser det ud til at der skulle være et logo ud for alle link men der er ikke noget image. Jeg ved ikke om det er en fejl. Jeg tror hvis du skal have noget ud af dette så er det dig selv som skal oprette alle link. Du får nok ikke mange til at gøre det selv. |
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk
Hvis der linkes til linkkataloget opnås en lidt bedre placering i linkkataloget. ca. 400 tegn er ment som en tilkendegivelse af hvad, der som minimum forventes. Men jeg vil ikke forkaste en i øvrigt god beskrivelse, blot fordi den kun er på f.eks. 398 tegn.
|
Nej, hvis der var ville der helt sikkert være nogen, som oprettede mange af deres konkurrenter i diverse linkkataloger |