Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel med MS SQL Server 2008 R2

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Nogen der har kendskab til et dansk webhotel med understøttelse af MS SQL Server 2008 R2?

På forhånd tak.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 11:19

www.unoeuro.com

Det spiller bare, og god og effektiv support.

Har en del domæner/SQL Server baser der.

Dansk... tjaeh hjemmeside og support på dansk, men de ligger vist i Luxemborg.

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 15:39

Jeg er allerede kunde hos Unoeuro.com, men er i tvivl om de benytter MS SQL Server 2008 R2? Jeg har skrevet til support, men har en haste opgave, derfor jeg oprettede jeg tråden.

Nogen der har kendskab til om Unoeuro.com's MS SQL server?

...korrekt deres kontor er Luxemborg, men er ny et datterselskab til Wannafind - derfor den høje kvalitet.

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:49

Faran Mahmood:

Jeg er allerede kunde hos Unoeuro.com, men er i tvivl om de benytter MS SQL Server 2008 R2? Jeg har skrevet til support, men har en haste opgave, derfor jeg oprettede jeg tråden.

Nogen der har kendskab til om Unoeuro.com's MS SQL server?

...korrekt deres kontor er Luxemborg, men er ny et datterselskab til Wannafind - derfor den høje kvalitet.

Jeg kan anbefalede godaddy.com, deres servere er placeret i Holland og kører med god fart.

Deres VPS kører med Windows Server 2008 R2 og understøtter MSSQL med Plesk Pro.

Deres webhotel er dog ikke at anbefalde, men hør dem på livechat om de også kører på det, du er oppe at køre meget hurtigt, ca. 1 time.

Bare du har plesk pro så kan du installere du jo MSSQL med det.

EDIT: Har lige undersøgt det, deres webhotel understøtter MSSQL 2008 R2 som standard uden du skal til at gøre noget.

Hvis det er til testservere så er deres webhotel fint, men ville ikke ligge din side på den så skal du over på en VPS, du kan bare PM så sender jeg et link på en af mine sider der kører på deres VPS.

Supporten (livechat) derinde er i top og deres system fungere bare, hvor jeg ofte finder problemer andre steder. Men rent hosting mæssigt mht. til pris og hvad du får kan det ikke betale sig. Men kører du ikke kæmpe ressourcekrævende website så er det jo ligemeget.

Check her:

http://www.godaddy.com/hosting/web-hosting.aspx?ci=8971

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 22:09

Jeg har set på Godaddy.com og prismæssigt er det billigere end det danske alternativ: aspnethotel.dk.

Egentlig er jeg blevet "tvunget" til at finde et webhotel med understøttelse af MSSQL 2008 R2 og ikke blot MSSQL 2008. Hertil har jeg et spørgsmål: hvad er egentlig forskellen mellem disse to og er der kodemæssigt forskel? Jeg tænker på, er det muligt at flytte data fra en R2 til en "alm" MSSQL 2008?

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 22:20

Mht. Unoeuro.com, så understøtter de IKKE R2-udgavet. Det er bekræftet via et svar fra supporten.

Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:26

Bizhostnet.com meget stabil og god service uden tvivl.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Faran Mahmood:

Jeg har set på Godaddy.com og prismæssigt er det billigere end det danske alternativ: aspnethotel.dk.

Egentlig er jeg blevet "tvunget" til at finde et webhotel med understøttelse af MSSQL 2008 R2 og ikke blot MSSQL 2008. Hertil har jeg et spørgsmål: hvad er egentlig forskellen mellem disse to og er der kodemæssigt forskel? Jeg tænker på, er det muligt at flytte data fra en R2 til en "alm" MSSQL 2008?

For en stor del af tilfældenede har det ikke nogen betydning, men måske er der er grund til at det skal være en R2 - kunne du ikke tjekke det med udviklerne, så de ikke bare er 'dovne' ved at sætte krav om en R2.

Du kan læse mere om forskellen mellem 2008 og 2008 R2 her

/Søren

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 08:16

Problemet er, at der allerede er udviklet et system baseret på R2. 

Jeg har ikke selv udviklet særligt meget i ASP.net og har heller ikke haft tid til, at kontrollere for meget. Jeg ved at udvikler "blot" har valgt R2, da han har den seneste udgave af Visual Studio og R2 var integreret.

Hertil er spørgsmål: kan jeg blot "kopier" data/tabellerne fra R2-udgaven til "alm."? Eller der forskel i selve SQL-forespørgslerne?

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 08:23

Aspnetcsharp:

Bizhostnet.com meget stabil og god service uden tvivl.

Tilbyder R2-udgaven af MSSQL 2008?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)