Jeg er allerede kunde hos Unoeuro.com, men er i tvivl om de benytter MS SQL Server 2008 R2? Jeg har skrevet til support, men har en haste opgave, derfor jeg oprettede jeg tråden.
Nogen der har kendskab til om Unoeuro.com's MS SQL server?
...korrekt deres kontor er Luxemborg, men er ny et datterselskab til Wannafind - derfor den høje kvalitet.
Jeg kan anbefalede godaddy.com, deres servere er placeret i Holland og kører med god fart.
Deres VPS kører med Windows Server 2008 R2 og understøtter MSSQL med Plesk Pro.
Deres webhotel er dog ikke at anbefalde, men hør dem på livechat om de også kører på det, du er oppe at køre meget hurtigt, ca. 1 time.
Bare du har plesk pro så kan du installere du jo MSSQL med det.
EDIT: Har lige undersøgt det, deres webhotel understøtter MSSQL 2008 R2 som standard uden du skal til at gøre noget.
Hvis det er til testservere så er deres webhotel fint, men ville ikke ligge din side på den så skal du over på en VPS, du kan bare PM så sender jeg et link på en af mine sider der kører på deres VPS.
Supporten (livechat) derinde er i top og deres system fungere bare, hvor jeg ofte finder problemer andre steder. Men rent hosting mæssigt mht. til pris og hvad du får kan det ikke betale sig. Men kører du ikke kæmpe ressourcekrævende website så er det jo ligemeget.
Check her:
http://www.godaddy.com/hosting/web-hosting.aspx?ci=8971