Alright, beklager jeg misforstod dig, det svært at skælne mellem sarkasme og the real deal på internettet. :) |
Jeg hader når jeg stiller dumme spørgsmål....
MVH
Casper Jensen
Debat
Alright, beklager jeg misforstod dig, det svært at skælne mellem sarkasme og the real deal på internettet. :) |
|
Jeg hader når jeg stiller dumme spørgsmål.... MVH |
så forstår jeg ikke hvornår man ikke skal sige noget , når man læser mikkel demib blog indlæg hvordan skal hans indlæg så forstås , kan i ikke videre formidle det , http://www.amino.dk/blogs/mikkeldemib/archive/2010/09/23/kunsten-at-r-248-ve-en-bank.aspx |
|
Jeg forstår ikke helt kritikken i denne debat. Der findes da mange professionelle linkbuildingere rundt omkring i Danmark, og jeg gætter på at mange mennesker på Amino bruger disse 3. parts linkbuilding virksomheder til deres webshop eller lignende Tager jeg helt fejl, eller går kritikken på at man ikke må sige til nogen at man benytter sig af professionelle linkbuildere? |
|
@Casper Der er ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar Det er hele meningen med Amino og folk er glade for at hjælpe (ellers kommer jeg efter dem) |
Ja den gør, og kritikken er på sin plads et godt stykke hen ad vejen, men... |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Så er jeg med. Blev lige nervøs for om det var mig, der havde misforstået noget vedrørende linkbuilding. |