Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk blogindlæg for $5

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke... Altså hvad er der forskel med den artikel du har der og så alle dem der skriver lange SEO artikler og tager ... hvertald mere end 30kr for dem!

????

Hvorfor er folk så imod denne artikel kontra alle de andre artikler folk skriver og smider på deres blogs?

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:25
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:27

supertekster:

Hvad er der galt i at købe backlinks? Har købt 10.000 af dem, som bliver postet når mit site går i luften?

det er imod google retning linjer , men det kan også være de steder du tilmelder dig ,de er vigtigere end google , det er jo i alt vurdering man tager og der er vi alle forskellige de fleste gør det grundet uvidenhed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 18:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu må folk stoppe med at sige hvorfor?!

Som sagt, står der at Demib har skrevet en artikel om hvorfor det som Nikolaj har gjort er lidt dumt :) no offence.

Problemet er ikke at han har fået dette lavet, problemet er at han koder "købe backlinks" på andre sider sammen med hans webside. Som er "ulovligt" hos google. Problemet er ikke at han gør det, men at han fortæller om det, da google også kigger med på de forskellige sider.

Her er et link: http://www.amino.dk/blogs/mikkeldemib/archive/2010/09/23/kunsten-at-r-248-ve-en-bank.aspx

Så alle andre - læs dette først!

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 18:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Folk glemmer så bare at læse det jeg skriver, eller nærmere det jeg ikke skriver. Hvis der kommer 10 klik fra den artikel til min side, så er de 30,- kr. tjent hjem! Jeg har på intet tidspunkt skrevet, at artiklen er købt i SEO-øjemed eller har noget som helst med linkbuilding at gøre.

Det er ikke imod Googles retningslinjer at købe en artikel og få den publiceret på en andens blog, heller ikke selv om der er udgående links i!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 18:38

Nicolaj Thomasen:

Folk glemmer så bare at læse det jeg skriver, eller nærmere det jeg ikke skriver. Hvis der kommer 10 klik fra den artikel til min side, så er de 30,- kr. tjent hjem! Jeg har på intet tidspunkt skrevet, at artiklen er købt i SEO-øjemed eller har noget som helst med linkbuilding at gøre.

Det er ikke imod Googles retningslinjer at købe en artikel og få den publiceret på en andens blog, heller ikke selv om der er udgående links i!

Forstår heller ikke hvad problematikken er. Tak for tippet.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 18:42

Nicolaj Thomasen:

Jeg synes bare det er irr du deler den Angry Havde allerede set den :) men god amino ånd.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 21:33

Christopher Roelann:

Nicolaj Thomasen:

Jeg synes bare det er irr du deler den Angry Havde allerede set den :) men god amino ånd.

Hvad står ordet "irr" for irrelevant eller irriterende? - nogle gange på internettet sker der, at der bliver delt ting. Som man synes er overflødigt eller irrelevant. - men der er jo ingen der tvinger dig til at læse det, eller bruge tid på det.

Jeg personligt synes det fint han deler det, hvilket i sig selv allerede der er godt nok belæg for at han deler det. 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 21:37

I mit tilfælde ville det stå for irriterende, og det var mest for sjov :)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)