Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakken der blev væk, hvem har ansvaret ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pjevs

 

Har du efterlyst maxibrevet, du kan jo være heldig. Ikke at jeg selv har fået noget forsvundet igen.

Men muligheden er der.

 

Anne Fogel - smykker med mod
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 80
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi sender 90% af vores varer af sted som maxibrev.

Det er sjældent vi mister noget.

 

Skulle en kunde en sjælden gang ringe og sige at de ikke har modtaget maxibrevet - går vi ikke ind i en diskution om erstatning og hvem der skal betale, men sender blot en ny af sted.

Det giver en tilfreds kunde som sikkert kommer igen.

 

Har man som shopejer ikke "råd" til at miste et maxibrev en gang i mellem - skal man kun tilbyde sine kunder at varene bliver sendt som pakke.

 

Det var blot min mening.

Med venlig hilsen Carsten

Socks & Me

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-05-2007 19:49:45 Forfatter: Carsten Holm
Skulle en kunde en sjælden gang ringe og sige at de ikke har modtaget maxibrevet - går vi ikke ind i en diskution om erstatning og hvem der skal betale, men sender blot en ny af sted.


 

Der er forhåbenligt aldrig nogen som begynder at diskutere det med kunderne, da de ifølge købeloven bare har at erstatte varen.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)