Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af hjemmeside.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 04:57

Hej Casper,

Først og fremmest, så syntes jeg virkelig, det er fedt, at du vil i gang med en hjemmeside! Angående SKAT så mener jeg, at du bare skal betale B-SKAT for det du tjener "Freelance", det er ihvertfald sådan, at jeg har lært det.

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 08:12

Jeg vil anbefale dig, at låne et par bøger på biblioteket og søge lidt rundt på nettet omkring SEO. Herefter kan du lege lidt med en hjemmeside (måske i noget wordpress, som er rimelig nemt at starte med), og få lidt erfaringer med det.

mht. skat, så tror jeg det nemmeste faktisk er, at tage fat i telefonen og få ringet til dem.

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 10:38

Hej Casper

Det er noget forfærdeligt sludder du har fået igennem denne tråd angående SKAT. 

Selvfølgelig skal du oplyse din indtægt til SKAT. Jeg ved ikke hvor du har fået ideen med 30.000 fra, det er vist en hjemmeopfundet regel. Du har et personligt fradrag som måske bliver brugt på dit fritidsjob (hvis du har sådan et). Hvis ikke bliver det brugt på din indtjening her, men det er ikke noget du selv skal regne ud på ca basis. Du skal oplyse _hele_ din indtjening til SKAT og så sørger de automatisk for at du gør brug af dit fradrag/frikort.

Så længe du omsætter for mindre end 50.000 over 12 måneder behøver du ikke at lade dig momsregistrere, men det har intet med betaling af SKAT at gøre. 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)