Ja... Sådan foregår det også B2C på webshops. Det er de færreste, som midt i købs processen smider samtlige handelsbetingelser i hovedet på kunden, som typisk også er ligeglade...
Plejer der ikke b2c at være en boks man skal afkrydse der hedder noget i stil med "Jeg har læst forretningsbetingelserne" ?
Ja... Sådan foregår det også B2C på webshops. Det er de færreste, som midt i købs processen smider samtlige handelsbetingelser i hovedet på kunden, som typisk også er ligeglade...
Plejer der ikke b2c at være en boks man skal afkrydse der hedder noget i stil med "Jeg har læst forretningsbetingelserne" ?
Jo det har de fleste sites... Jeg er faktisk i tvivl, om det er påkrævet, men det er altid en god service remimder til kunden, og så er sitet også fritaget ved evt misforståelser, som er opstået pga kunden ik har læst betingelserne...
Men igen B2B har handlefrihed, så der er en box ik påkrævet...
Men igen B2B har handlefrihed, så der er en box ik påkrævet.
Super tak :)
Har mine b2b betingelser liggende under et punkt der hedder "Erhverv" og har hele tiden ment at det har været fint, da man ikke bestiller varene på selve siden men enten pr. mail eller telefon.
Men igen B2B har handlefrihed, så der er en box ik påkrævet.
Super tak :)
Har mine b2b betingelser liggende under et punkt der hedder "Erhverv" og har hele tiden ment at det har været fint, da man ikke bestiller varene på selve siden men enten pr. mail eller telefon.
Det er straks mere kompliceret, når kunden bestiller pr tlf, da du så ik kan være sikker på, at kunden rent faktisk har været inde på dit site... Men bestiller kunden pr mail, så er du ihvertfald godt dækket ind...
Det er straks mere kompliceret, når kunden bestiller pr tlf, da du så ik kan være sikker på, at kunden rent faktisk har været inde på dit site... Men bestiller kunden pr mail, så er du ihvertfald godt dækket ind...
Skal man så sidde og læse betingelserne op
Gider jo heller ikke sige "Har du læst betingelserne?" for så kan man miste mange ordre. Har endnu ikke haft nogle problemer - Heldigvis!
Det er straks mere kompliceret, når kunden bestiller pr tlf, da du så ik kan være sikker på, at kunden rent faktisk har været inde på dit site... Men bestiller kunden pr mail, så er du ihvertfald godt dækket ind...
Skal man så sidde og læse betingelserne op
Gider jo heller ikke sige "Har du læst betingelserne?" for så kan man miste mange ordre. Har endnu ikke haft nogle problemer - Heldigvis!
Ja det ville være god service Ej du kunne jo første gang kunden ringer og vil bestille fremsende betingelserne pr mail eller post. Så har kunden modtaget dem, og så er du sikret i fremtiden ved stridigheder...
Du behøver jo ik sige "har du læst betingelserne", du kunne gøre det mere elegant, så som "og du er vel indforstået med" eller "og salget sker jævnfør vores betingelser" osv... På den måde virker det ik skræmmende...