Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. køb af varen, som man ønsker annulleret? Muligt?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Ja... Sådan foregår det også B2Cwebshops. Det er de færreste, som midt i købs processen smider samtlige handelsbetingelser i hovedet på kunden, som typisk også er ligeglade...

Plejer der ikke b2c at være en boks man skal afkrydse der hedder noget i stil med "Jeg har læst forretningsbetingelserne" ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:09

Mala:

Fashion-Seller:
Ja... Sådan foregår det også B2C på webshops. Det er de færreste, som midt i købs processen smider samtlige handelsbetingelser i hovedet på kunden, som typisk også er ligeglade...

Plejer der ikke b2c at være en boks man skal afkrydse der hedder noget i stil med "Jeg har læst forretningsbetingelserne" ?

Jo det har de fleste sites... Jeg er faktisk i tvivl, om det er påkrævet, men det er altid en god service remimder til kunden, og så er sitet også fritaget ved evt misforståelser, som er opstået pga kunden ik har læst betingelserne...

Men igen B2B har handlefrihed, så der er en box ik påkrævet...

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Skrevet kl. 17:12

Fashion-Seller:
Men igen B2B har handlefrihed, så der er en box ik påkrævet.

Super tak :)

Har mine b2b betingelser liggende under et punkt der hedder "Erhverv" og har hele tiden ment at det har været fint, da man ikke bestiller varene på selve siden men enten pr. mail eller telefon. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:14

Mala:

Fashion-Seller:
Men igen B2B har handlefrihed, så der er en box ik påkrævet.

Super tak :)

Har mine b2b betingelser liggende under et punkt der hedder "Erhverv" og har hele tiden ment at det har været fint, da man ikke bestiller varene på selve siden men enten pr. mail eller telefon. 

Det er straks mere kompliceret, når kunden bestiller pr tlf, da du så ik kan være sikker på, at kunden rent faktisk har været inde på dit site...
Men bestiller kunden pr mail, så er du ihvertfald godt dækket ind...  

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Skrevet kl. 17:35

Fashion-Seller:
Det er straks mere kompliceret, når kunden bestiller pr tlf, da du så ik kan være sikker på, at kunden rent faktisk har været inde på dit site...

Skal man så sidde og læse betingelserne op Skype-BigSmile

Gider jo heller ikke sige "Har du læst betingelserne?" for så kan man miste mange ordre. Har endnu ikke haft nogle problemer - Heldigvis!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:40

Mala:

Fashion-Seller:

Skal man så sidde og læse betingelserne op Skype-BigSmile

Gider jo heller ikke sige "Har du læst betingelserne?" for så kan man miste mange ordre. Har endnu ikke haft nogle problemer - Heldigvis!

Ja det ville være god service Wink Ej du kunne jo første gang kunden ringer og vil bestille fremsende betingelserne pr mail eller post. Så har kunden modtaget dem, og så er du sikret i fremtiden ved stridigheder...

Du behøver jo ik sige "har du læst betingelserne", du kunne gøre det mere elegant, så som "og du er vel indforstået med" eller "og salget sker jævnfør vores betingelser" osv... På den måde virker det ik skræmmende...

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 00:58

Jeg har læst lidt for hurtigt, beklager :) Og tak for input, det er altid rart lige at vide til en anden go' gang.

Ps. Faldt lige over en super sjov video ( sys jeg selv ) - fra de slemme slemme piger, hvor de læser "betingelserne" op til kunderne i blockbuster ..

Jeg synes bestemt i skal se den, den er faktisk sjov :)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)