I forbindelse med tråden SMBA mv. fredag/lørdag/søndag opstod der en del uenighed. Her til morgen ligger der en besked, at jeg skulle have forfulgt nogen ved at give 1 stjerne. Jeg vil understrege, at dette har jeg aldrig gjort. Når jeg giver 1 stjerne, er det grundet forkert fagligt svar..eller som i går, når nogle moderatorer ikke er upartisk og neutral. For mig viser dette, at nogle personer har særstatus på Amino(især forretningsforbindelser), og man vil fra Amino hævne sig mod min person ved ovennævnte latterlige og groteske tiltag. Rent ud: Det er bare så råddent!
MvH Peter |
@Amino-crew
Jeg bruger stort set aldrig det at give en stjerne, men hvis jeg forstår SMBA-tråden korrekt så er det da lige præcis der den skal gives.
Trådstarter kommer med nogle tilsyneladende faktuelt forkerte oplysninger og adresserer slet ikke kritikken efterfølgende, jeg går ud fra det er fordi han godt kan se han tager fejl, men ikke er stor nok til at indrømme det (vi aller laver fejl, der er ikke noget galt i den del).
Derfor er det vel vigtigt at indlægget får 1 stjerne så andre der læser det kan se at oplysningerne ikke passer?
Hvis trådstarter mener Peter Revisor tager fejl burde han måske lige smide et par linjer så vi andre der læser med forstår den rette sammenhæng. Hvis ikke trådstarter ønsker dette bør trådstarter lade være med at poste i første omgang.