Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjernepause

Side 1 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 23 person

I forbindelse med tråden SMBA mv. fredag/lørdag/søndag opstod der en del uenighed.

Her til morgen ligger der en besked, at jeg skulle have forfulgt nogen ved at give 1 stjerne.

Jeg vil understrege, at dette har jeg aldrig gjort.

Når jeg giver 1 stjerne, er det grundet forkert fagligt svar..eller som i går, når nogle moderatorer

ikke er upartisk og neutral.

For mig viser dette, at nogle personer har særstatus på Amino(især forretningsforbindelser), og man

vil fra Amino hævne sig mod min person ved ovennævnte latterlige og groteske tiltag.

Rent ud: Det er bare så råddent!

MvH

Peter 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

@Amino-crew

Jeg bruger stort set aldrig det at give en stjerne, men hvis jeg forstår SMBA-tråden korrekt så er det da lige præcis der den skal gives.

Trådstarter kommer med nogle tilsyneladende faktuelt forkerte oplysninger og adresserer slet ikke kritikken efterfølgende, jeg går ud fra det er fordi han godt kan se han tager fejl, men ikke er stor nok til at indrømme det (vi aller laver fejl, der er ikke noget galt i den del).

Derfor er det vel vigtigt at indlægget får 1 stjerne så andre der læser det kan se at oplysningerne ikke passer?

Hvis trådstarter mener Peter Revisor tager fejl burde han måske lige smide et par linjer så vi andre der læser med forstår den rette sammenhæng. Hvis ikke trådstarter ønsker dette bør trådstarter lade være med at poste i første omgang.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 10:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter

Nu håber jeg ikke også at komme i bad stranding på Amino.

Og hvis vi kommer det så vil jeg godt lave et forum med dig fordi jeg synes at du har en bred viden om dit område. Alligevel at jeg også far fået nogle hug fra dig fordi jeg ikke lige havde svarer rigtigt på et indlæg.

Nu har jeg ikke læst tråden så det ville være dejligt med et link.

Kan ikke være rigtige hvis forretningsforbindelser bliver farecerut på Amino. Håber ikke Amino er blevet en sådan pengemaskine så sådan noget er nødvendigt.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 10:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu står der vel ikke noget i de uskrevne regler om at modtage stjerner?

Jeg kan da godt forstå at det ikke er sjovt at have bekymrede kunder i telefonen pga et indlæg på Amino omkring SMBA, men omvendt så føler jeg mig da overbevist om at du har rådgivet dine kunder. At kunder opfører sig lidt irrationelt fra tid til anden, - er du næppe alene om at opleve Wink

Når jeg giver dig 5 stjerner så er det fordi din harme viser at du har et engagement, og en passion. Så er det ikke så meget om det er rigtigt eller forkert, hvad du mener.

Til gengæld er jeg 112% enig i at det er grotesk at bruge denne sanktionsmulighed, hvis det skyldes at den enlige stjerne er givet til en moderator. Disse flinke mennesker kan ikke på den ene side deklarere at de er alm. brugere, og så indtage et særstandpunkt. Den slags kan man forvente at finde i socialdemokratiske rygerkabiner på Tinget, - men ikke blandt iværksættere der om nogen burde vide at der altid er knaster på vejen.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:25

Hej Peter,

ad Peter:

Med dette indlæg Peter fjerner du da i det mindste enhver tvivl om at du er "betalt" for at lægge indlæg og skabe trafik her i - Amino - Du var godt nok lidt brovten i tråden synes jeg det plejer du ikke - stresset?

Der er nogle som du der er så aktive og nogle der er så ivrige med at svare på alt hvad der rør sig at man kunne forfalde til at tro de betales for deres skriblerier!

Men nej ikke Peter og du Peter du har brugt mange timer på at bistå med din ekspertise og givet mange svar på deres spørgsmål!

Så jeg må gå ud fra at du finder det ok at bruge de mange timer på Amino da du som mange andre ser det som et godt sted at skabe kontakter.

Ad Amino forretningen:

At Amino er en forretning har ingen vist været i tvivl om og i dag fremgår det da også af de mange reklamer der ofte stiller sig i vejen for det man vil og kræver et klik for at bare forsvinde!

Ad moderatorer Aminoer-ne:

Klart nok det er en forretning - men det er IKKE godt nok at forretningens moderatorer selv er deltagere i debatterne da de når det passer dem kan komme med deres "plader domme" som denne her!

Ad Amino+ - businesscenter:

Det er ikke godt nok - og Peter det forretningsmæssige slår også igennem på Amino+ - som jeg nu for min del har aftestet i en periode og nu frameldt mig igen da jeg finder at dette blot er et stempel der tilsiger at man er med i klubben - men ikke bidrager til særligt meget andet end forøgede omkost- ninger. Og udgør ikke nogen egentlig effekt på det forretningsmæssige.

Ad Stjerne:

Peter "skid" da på det stjerne drys og lad de der har det behov lege stjernekrig - det er jo blot en underholdningsaktivitet uden nogen reel betydning.

Jeg håber du har opnået hvad du ville med de mange indlæg her i Amino og er sikker på du har fået en hel del opgaver ud deraf!

Ad Come on Peter:

Så Peter lad det passere og lad dem der vil dette lege den leg og kom så op på hesten igen – spil ikke den der fornærmede drenge attityde – det behøver du der har format nemlig ikke!   Wink

StarStarStarStarStarStar

mvh 

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 12:16

Hej Peter

Jeg har lige læst indlæget igennem ang. SMBA. Der mangler svar fra trådstarter. udover at han bedes at gate pulsen.

Og når en moderator ikke kan dysse debatten ned sender man en ekspertblogger ind.

Du har min støtte til at dine indlæg var passende og Jan skulle ikke være lukket ude.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:21

Hej John,

jeg synes også det var en særdeles uheldig tråd. Og når man ellers ser på dine usædvanlige mange og meget sobre indlæg du normalt er "bagmand" for "piner" det mig endnu mere, hvis der er en risiko for, hvis du måske vil nedtrappe din færden på Amino, da jeg ved og kan se vi er rigtig mange, der drager endog megen nytte af dine indspark.

Du har min fulde opbakning og håber trods alt dette løses, så sådan en tråd hurtigst muligt kan ryge i "glemmebogen".

Brian

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:37

Hej Brian,

Jeg er meget enig i dit indlæg, men du mener nok Peter ikke! 

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:40

john sommer:

Hej Brian,

Jeg er meget enig i dit indlæg, men du mener nok Peter ikke! 

mvh

john sommer

"Hvad hjertet er fuldt af.."Big Smile

Naturligvis var det Peter jeg mente...

..og vil forøvrigt ved denne lejlighed også udtrykke mit savn af Jan - håber ikke hans karantæne bliver for lang eller får ham til at glemme Amino. Han borger altid for god underholdning...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg har nu læst tråden igennem og hold da op (hvis man stadig må sige den slags.. :o) )

Normalt synes jeg at vores moderatorer gør et rigtigt godt stykke arbejde, men de kan selvfølgelig også have deres off-dage. At der så er to der har det samme dag, er selvfølgelig trist.

At Jan får karantæne er, efter min ligegyldige mening, helt ude i skoven. At du får frataget retten til at uddele stjerner er selvfølgelig lidt mere ligegyldigt, men signalet er trist.

Men bare rolig Peter, jeg har din ryg :o) Det kan du som sådan ikke bruge til så meget, da jeg ikke rigtigt betyder noget herinde. Men jeg stiller mig hermed til rådighed som din personlige stjernekaster. Du peger, jeg skyder. Bare send en PB :o)

Jeg har dog skudt to gange i dag, så der er ikke så mange tilbage. Men i morgen er der en frisk forsyning igen :o) (Med mindre jeg får en stjernepause eller karantænde, for dette indlæg)

Jeg skal selvfølgelig ikke udelukke at det er den nye linje på Amino, men hvis det er tilfældet bliver det en tom debat, med alle de karantæner :o)

Med mindre der er indlæg der er blevet slettet, synes jeg der bliver overreageret voldsomt. Og jeg forstår godt din harme, over de manglende svar du får i tråden.

Jeg er klar over at det er en mulighed, at jeg nu bliver sanktioneret. Men det er den slags ofre man må lide, i retfærdighedens kamp :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 7 (64 indlæg)