Jeg går lidt i ideer til at åbne en form for formidler side som DBA og ts, dog ikke det samme. Jeg vil ikke have folks ting liggende herhjemme,de skal selv sælge, men jeg vil bare måske have andre funktioner som andre steder ikke har,og mit skal koges ned til få ting. min målgruppe vil være folk med børn. Jeg kunne også godt i den forbindelse, tænke mig at folk kunne donere ting til folk, som er i nød af den ene eller anden årsag. dette ville jeg så selv stå for,at folk kunne aflevere deres donation hos mig,og jeg så sørger for de kommer frem til folk, som mangler noget bestemt. Dette tror jeg dog ikke man må,det er noget med man ikke må give ting bort gratis. Dette skal jeg selvfølgelig have undersøgt først. Alt i alt så en formidler side, hvor man også kan donere sine ting??? Håber det hjælper jer lidt, så i bedre kan hjælpe mig. |
Miriam:Ja tænkte nok at jeg måtte fortælle lidt mere om mit projekt,for at kunne få mere hjælp fra jer derude,så det vil jeg hermed prøve.
Jeg går lidt i ideer til at åbne en form for formidler side som DBA og ts, dog ikke det samme.
Jeg vil ikke have folks ting liggende herhjemme,de skal selv sælge, men jeg vil bare måske have andre funktioner som andre steder ikke har,og mit skal koges ned til få ting. min målgruppe vil være folk med børn.
Jeg kunne også godt i den forbindelse, tænke mig at folk kunne donere ting til folk, som er i nød af den ene eller anden årsag. dette ville jeg så selv stå for,at folk kunne aflevere deres donation hos mig,og jeg så sørger for de kommer frem til folk, som mangler noget bestemt. Dette tror jeg dog ikke man må,det er noget med man ikke må give ting bort gratis. Dette skal jeg selvfølgelig have undersøgt først.
Alt i alt så en formidler side, hvor man også kan donere sine ting???
Håber det hjælper jer lidt, så i bedre kan hjælpe mig.
Hvad mangeler du hjælp til? Kan ikke lige finde et spørgsmå :/
- Alexander Baandrup Larsen