Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på - dit SMBA kan lide døden efter 1.1.2012 !!!!!

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 01:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Rolig, drenge..
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:18 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor...vi har en masse problemer med SMBA ejere her i week-enden grundet en sådan

gang unødig bullshit du fyrer af!

Hvis du kan nævne et punkt, hvor et lovligt stiftet SMBA skulle få problemer efter 01.01.2012, så

er du velkommmen til at komme med det.

Godnat.

MvH

Peter

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 07:48 | Låst
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person
Styr pulsen, Peter.
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 08:35 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 6 person
Jeg må bede jer om at holde en ordentlig tone, og Peter, dæmp dig lidt tak.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:50 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rune Gjersvik:

Mvh. Rune.

Jeg synes du skal læse hvad Peter skriver som ikke er irrelevant i forhold til hans forretning.

Hvis det advokaten i princippet mener er, at det nu bliver nemmere at tvangsopløse SMBA´er hvor der ikke i realiteten leves op til lovens krav omkring deltagerantal, så er det fint, og der eksisterer nok en del af de sleskaber.

Men at skrive som han gør er decideret latterligt og måske ligefrem uverderhæftigt, da det efter min bedste overbevisning ikke vil være tilfældet med SMBA selskaber der drives efter reglerne, hvorfor selskabs konstruktionen ikke er inden i en dødskamp.

At der senere kan komme ting der ændrer forholdene, og at man fjerner mulighederne for SMBA er noget helt andet.

Om man skriver DØDSKAMP for at vildlede eller BULLSHIT i kampens hede er ligemeget, måske ikke for dig, men hvis man som advokat offentligt postulerer nogle ting som ikke er lovmæssigt understøttet, så har man en udfordring.

Så advokaten bør KLART OG TYDELIGT, angive om lovændringerne har konsekvenser for EKSISTERENDE lovligt drevne SMBA selskaber. Det er DET Peter gerne vil have klart svar på.

Advokatens udtalelser kan skabe en masse unødigt ekstra arbejde, og hvis det var mig der fik det grundet hans udtalelser, så havde jeg faktureret ham og fulgt det hele vejen til dørs og med klage.

Og jeg ejer ikke og er ikke involveret i SMBA selskaber.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 08:54 | Låst
Du kom mig i forkøbet jan.

Ser også frem til advokatens svar, da Peter har ret i sine tråde.

God weekend :)
Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 09:05 | Låst

Advokat Jacob Tøjner - www.ditselskab.dk:
Dette er bare en teaser, der kommer snart et samlet blogindlæg om SMBA OG DETS DØDSKAMP..

Er du ikke venlig at oplyse om SMBA er i en dødskamp, når dette stadig kan registreres lovligt

http://www.virk.dk/integration/41419

som selskab via selskabsblanketten ved at vælge det i "drop down" menuen?

Du burde som advokat og ekspert holde dig for god til den slags retorik, som mest hører hjemme blandt almene, som mig, og gæsterne i Sunny Beach.

Køb ren argan olie her

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 09:09 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Entrepeneur-Jan, jeg har læst det hele, og jeg står som moderator ved at man skal holde en ordentlig tone her, og jeg ved efterhånden osse når en tråd har potentiale til at blive afsporet og ende i personfnidder.

Jeg tager det nu i opløbet, for helst at undgå at uddele karantæner, eller at tråden ender låst eller slettet.

Har du et problem med min rolle her, så er du velkommen til at sende en klage til Amino. Denne tråd er ikke til for at diskutere hvorvidt jeg skal bede nogle om at dæmpe sig eller ej.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 09:10 | Låst

Rune Gjersvik:

Mvh. Rune.

Da der ønskes en ordentlig tone, har jeg også rettet indlæggets overskrift til at være mere retvisende.

Og jeg finder det grundløst for dig at nævne Peter i din besked, da advokaten ikke er bedre.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 09:17 | Låst

Rune Gjersvik:
Jeg tager det nu i opløbet, for helst at undgå at uddele karantæner, eller at tråden ender låst eller slettet.

Der er tråde der er langt mere vidtgående, og der opstår fnidder når der skrives noget usandt, og i særdeleshed hvis det skrives af en person med legitim autorisation fra det offentlige.

Jeg vil derfor nøje granske advokatens kommende blogindlæg og se om det er sandt det der skrives eller om Amino bruges som platform til at sprede et budskab som i sin substans er direkte ukorrekt i forhold til dansk lovgivning.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)