Jeg må bede jer om at holde en ordentlig tone, og Peter, dæmp dig lidt tak.
Mvh. Rune.
Jeg synes du skal læse hvad Peter skriver som ikke er irrelevant i forhold til hans forretning.
Hvis det advokaten i princippet mener er, at det nu bliver nemmere at tvangsopløse SMBA´er hvor der ikke i realiteten leves op til lovens krav omkring deltagerantal, så er det fint, og der eksisterer nok en del af de sleskaber.
Men at skrive som han gør er decideret latterligt og måske ligefrem uverderhæftigt, da det efter min bedste overbevisning ikke vil være tilfældet med SMBA selskaber der drives efter reglerne, hvorfor selskabs konstruktionen ikke er inden i en dødskamp.
At der senere kan komme ting der ændrer forholdene, og at man fjerner mulighederne for SMBA er noget helt andet.
Om man skriver DØDSKAMP for at vildlede eller BULLSHIT i kampens hede er ligemeget, måske ikke for dig, men hvis man som advokat offentligt postulerer nogle ting som ikke er lovmæssigt understøttet, så har man en udfordring.
Så advokaten bør KLART OG TYDELIGT, angive om lovændringerne har konsekvenser for EKSISTERENDE lovligt drevne SMBA selskaber. Det er DET Peter gerne vil have klart svar på.
Advokatens udtalelser kan skabe en masse unødigt ekstra arbejde, og hvis det var mig der fik det grundet hans udtalelser, så havde jeg faktureret ham og fulgt det hele vejen til dørs og med klage.
Og jeg ejer ikke og er ikke involveret i SMBA selskaber.