Tilmeld dig vores nyhedsbrev på vores forside. Vi trækker lod d. 10 jan. |
Lyder spændende, har tilmeldt med. Hvilke SEO-relevante nyheder vil man kunne forvente sig?
Tilmeld dig vores nyhedsbrev på vores forside. Vi trækker lod d. 10 jan. |
Lyder spændende, har tilmeldt med. Hvilke SEO-relevante nyheder vil man kunne forvente sig? |
Med venlig hilsen Rune Breinholt Andersen
Er det bare mig eller har du/i oprettet samme tråd inden for 2 dage? |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Ja det har jeg for tråden blev låst hvilket jeg finder uanstændigt uden et forvarsel |
Hej Alexaander, Ja den er låst - synes egentlig det er underligt da tråden jo rent faktisk fik meget positive indlæg! MVH john sommer |
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
Hej Henning, Jeg synes John giver en god forklaring på hvorfor tråden blev låst, hans indlæg er det sidste i tråden. Et forvarsel giver ikke rigtigt mening i denne slags tilfælde. Stor hilsen |
Ahh se den information manglede jeg, vidste ikke at den gamle tråd var låst.. Fortsat god dag. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Grunden til at den var blevet låst er vel fordi nogle opfatter det som spam. Du udlover en konkurrence hvis man tilmelder sit nyhedsbrev. Ideen fejler ikke noget men er det relevant herinde ? Mvh Frank |
Det kan man jo mene om havad man vil, jeg ser det mere som et tilbud til Aminos brugere, og det giver mig en mulighed for at se hvormange herinde der ved at det har betydning for online delen af deres business. Jeg har derfor også postet den i cafe og hygge. Hvis jeg skulle side stille mit indlæg med noget så må alle de tråde der handler om feedback på websider, også samlet set forståes som spam, hvis det handler om at indlæggene skal være varieret |
Det vil blive om en tilgang til at gøre tingene på en måde som de fleste, måske ikke lige er klar over. Det kunne være for joomla brugere at tilbyde gratis templates, hvis nu man kan lave dem det ( kan laves i artisteer softwaren), for så derigennem få links i footeren på templaten, når andre anvender dine templates,. Det bliver især noget om at udnytte de gratis resourcer der er på nettet og bygge links i dem. Og her mener jeg ikke directories. Der kunne også være noget om at finde de blogs hvor der er dofollow links i kommetar delen og udnytte det på en saglig måde. |