Ok. I så fald kan jeg bedre forstå jeres bevæggrunde for at sætte prisen, som I gør. |
Johannes Helleland:ja, selvfølgelig skal det koste at benytte professionel hjælp!
Men der er nu alligevel forskel på hvilke produkter man betaler for og hvor meget. For at mestre AdWords, SEO, hjemmeside optimering m.m. kræver det flere års erfaring og dermed er professionel hjælp ofte en nødvendighed for virksomheder. Kan ikke se, at erfaring i oprettelser af Places profiler kan tillægges den store værdi.
Nu er der intet svært ved Places og min påstand er, at alle kan oprettet en fuld funktionsdygtig Places profil uden erfaring og viden omkring dette produkt. Så ønsker virksomheder, at benytte deres bureau til dette, så er det selvfølgelig helt ok. Men at priserne ryger op i flere tusinde for en Places profil er efter min mening helt ude af proportioner.
Johannes
Hej igen Johannes
Det er slet ikke så lige til, som du antyder. Mange kan ikke engang oprette en Google konto til dem selv, så synes jeg alligevel det er fornuftigt at få hjælp fra andre.
Der opstår også tit spørgsmål, som jeg så vil kunne svare hurtigt på. Det kan nemt tage timer for den enkelte at finde ud af noget bestemt.
Men du har ret - mange vil kunne oprette en fortegnelse selv. Dog vil jeg så lige tilføje at de fortegnelser jeg ser, som kunder opretter selv sjældent er udfyldt lige så godt, som hvis jeg/vi selv gør det.
Derudover så vil jeg også tilføje at ligesom Jesper nævner, så diskuterer jeg også denne pris i vidende om at prisen er med ubegrænset support og rettelser.
+ at sælgeren(+bogholderiet) også skal have løn og han sælger nok under 1 i timen.