Synes ikke det virker til at der er noget fordækt over det. Man kan jo altid diskutere prisen, jeg ville nok fakturere en time for en simpel opsætning og 2-3 timer for en kæde af butikker. Lidt dyrt måske.. |
Martin :Har selv ledt efter hvad de mon laver som gør at en så høj pris er retfærdig
jeg kan se at du på din hjemmesider tager penge for at skrive tekster? Er der nogle skjulte features i bogstaverne eller er det en anden type maskine du bruger siden du tillader dig at tage penge for det?
Dette indlæg jeg skriver her, skriver jeg gratis..
Min bil var til service den anden dag, satme om ikke værkstedet igen tog penge for det! Så nu skal jeg igen skifte værksted for at finde et der er gratis.
Vi tager også penge for at oprette virksomheder på google places. Vi tager også penge for at oprette adwords kampagner. Begge dele er noget man som virksomhed selv kan gøre, og med masser af hjælp fra google tilmed.
Men det handler vel i bund og grund om at man som firma gør det man er god til og ikke spilde tid på at konstant lære nyt og sætte tid af til det?
At vi og andre tager penge for en ydelse er naturligt, vi lever af det og andet. Vi tager ca 3500,- for at oprette et firma på places. Er det en høj pris? Hvem skal afgøre det? faktum er at vi gør det godt og at vi bruger tid på det.
Jeg tror ikke på at gratis eller meget billig modellen, vi er her for at tjene penge..
Med venlig hilsen
Jesper