Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt tiltag i Google

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes ikke det virker til at der er noget fordækt over det. Man kan jo altid diskutere prisen, jeg ville nok fakturere en time for en simpel opsætning og 2-3 timer for en kæde af butikker. Lidt dyrt måske..

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 14:26

Martin :
Har selv ledt efter hvad de mon laver som gør at en så høj pris er retfærdig

jeg kan se at du på din hjemmesider tager penge for at skrive tekster? Er der nogle skjulte features i bogstaverne eller er det en anden type maskine du bruger siden du tillader dig at tage penge for det?

Dette indlæg jeg skriver her, skriver jeg gratis..

Min bil var til service den anden dag, satme om ikke værkstedet igen tog penge for det! Så nu skal jeg igen skifte værksted for at finde et der er gratis.

Vi tager også penge for at oprette virksomheder på google places. Vi tager også penge for at oprette adwords kampagner. Begge dele er noget man som virksomhed selv kan gøre, og med masser af hjælp fra google tilmed.

Men det handler vel i bund og grund om at man som firma gør det man er god til og ikke spilde tid på at konstant lære nyt og sætte tid af til det?

At vi og andre tager penge for en ydelse er naturligt, vi lever af det og andet. Vi tager ca 3500,- for at oprette et firma på places. Er det en høj pris? Hvem skal afgøre det? faktum er at vi gør det godt og at vi bruger tid på det. 

Jeg tror ikke på at gratis eller meget billig modellen, vi er her for at tjene penge..

Med venlig hilsen

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 14:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin :
Altså 1995,- er faktisk et af de billigere, jeg ved at andre tager op mod 5000,- for samme. Har selv ledt efter hvad de mon laver som gør at en så høj pris er retfærdig, men kan simpelthen ikke finde nogle "skjulte" features ved Google Places som man ikke får kastet i hovedet fra start af. 

1995 kr. er stadig en alt for høj pris. Det er absolut intet "skjult" i Places - det vil alle kunne finde ud af. Dernæste tager oprettelsen af en Places profil ikke lang tid, så prisen burde ikke overstige en enkelt timepris.

Selv hvis Places profilen skal have +100 lokationer, så er det ikke særligt tidskrævende. 

Johannes

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 14:30

Præsenterer du også Google Places som et helt nyt tiltag, hvor dine kunder ender før ALLE andre der benytter Adwords?

Samtidig har I fået lov af google til at sælge denne ydelse for KUN 1995,00!

Venligst

Brian Phillip

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 14:38

Weltström:
At vi og andre tager penge for en ydelse er naturligt, vi lever af det og andet. Vi tager ca 3500,- for at oprette et firma på places. Er det en høj pris? Hvem skal afgøre det? faktum er at vi gør det godt og at vi bruger tid på det. 

3.500? - Hvilken timepris lægger I til grund for jeres tilbud? og hvor mange timer afsætter I til opgaven?

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Fra  JatilROI Skrevet kl. 14:43

Theis Brouer-Jensen:

Jeg forstår godt jeres tankegang med at det er gratis at oprette.

Men det er så mange ting. F.eks. SEO, AdWords, tekstforfatning og opsætning af hjemmeside. Det vil alle kunne lære, men det kan ikke altid svare sig.

Erfaringen jeg har med at oprette over 100 fortegnelser gør bare at jeg er mere inde i selve optimeringen.

I sidder nok en del med IT, men der er rigtig mange som hellere vil betale sig fra det, så de kan fokusere på tænder, nye vinduer og hvad de ellers laver til dagligt Smile

ja, selvfølgelig skal det koste at benytte professionel hjælp!

Men der er nu alligevel forskel på hvilke produkter man betaler for og hvor meget. For at mestre AdWords, SEO, hjemmeside optimering m.m. kræver det flere års erfaring og dermed er professionel hjælp ofte en nødvendighed for virksomheder. Kan ikke se, at erfaring i oprettelser af Places profiler kan tillægges den store værdi.

Nu er der intet svært ved Places og min påstand er, at alle kan oprettet en fuld funktionsdygtig Places profil uden erfaring og viden omkring dette produkt. Så ønsker virksomheder, at benytte deres bureau til dette, så er det selvfølgelig helt ok. Men at priserne ryger op i flere tusinde for en Places profil er efter min mening helt ude af proportioner.

Johannes

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Fra  JatilROI Skrevet kl. 14:46

Weltström:

tja, efter min mening matcher den pris ikke produktet. Tror du er kommet til at skrive et 0 for megetGeeked

Johannes

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 14:46

Troels Kjems:
3.500? - Hvilken timepris lægger I til grund for jeres tilbud? og hvor mange timer afsætter I til opgaven?

Hej Troels

Det er ikke en timepris, men en pris for opgaven. Men jeg kan ikke se hvad det har med sagen at gøre. 

Mvh

Jesper

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 15:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Weltström:
Det er ikke en timepris, men en pris for opgaven. Men jeg kan ikke se hvad det har med sagen at gøre. 

Hej Jesper.

Debatten her i tråden drejer sig om prissætning af hjælp til oprettelse af en Google Places profil.

Så er det vel ok, at jeg spørger til, hvordan I har valgt at prissætte ydelsen?

Som du nok har luret, så synes jeg personligt, at 3.500 gode danske kroner er en voldsom overpris for en så simpel opgave.

Mvh Troels.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 15:36

Troels Kjems:

Debatten her i tråden drejer sig om prissætning af hjælp til oprettelse af en Google Places profil.

Så er det vel ok, at jeg spørger til, hvordan I har valgt at prissætte ydelsen?

Som du nok har luret, så synes jeg personligt, at 3.500 gode danske kroner er en voldsom overpris for en så simpel opgave.

Hej troels

faktisk handlede det om noget andet, trådstarter spørger:

Det der undrede mig, var løbetiden på denne aftale. Beløbet skulle betales én gang, men jeg ville blive liggende 5, 10 eller 20 år afhængig af hvor længe min virksomhed eksisterede.

Det skulle give mig muligheden for at være en af de lokale virksomheder der ville blive vist først, når en Google-bruger indtaster et af de søgeord jeg er interesseret i.

Jeg har slet ikke hørt noget om det her tiltag. Er der andre der er blevet præsenteret for det?

Andre mente så at det var for dyrt. Og det kan det sikkert også være, jeg ville som sådan ikke vurdere hvad noget skal koste. det må vel retteligt i sidste ende komme an på dem der betaler prisen. Det er jo en debat der aldrig rigtig vil stoppe. Hvorfor er bilka dyrer end netto med den samme mælk? Hvorfor koster en advokat mere end den anden, hvorfor betaler nogen 50000 for en lille hjemmeside der ville koste 10000 et andet sted. etc etc

Vi laver ikke mange af de her optagelser. Men det der slog mig da vi første gang lavede dem til en væsentligt billigere pris var at der kom en del support efterfølgende. Mange firmaer ville meget. Da places blev tilrettet kom der en del og ville have mere lavet etc. Derfor tager vi denne pris og så er de velkommen til tid og evighed at få det rettet uden det koster noget.

Mvh

Jesper

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)