Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

YouTube - en effektiv vej til søgemaskineoptimering!

Side 3 ud af 6 (59 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

T.Iversen:
Super video! - Kan kun give dig ret...

benytter selv videoer og youtube en del og det har vist sig at været en ganske god ide :D

Ja, præcist! Min oplevelse er også, at mine videoer har været en ganske god ide for mig - på mange fronter, inkl. søgemaskineoptimering - det på trods af YouTubes brug af rel="nofollow" ;)

Tak for feedback Smile

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars 

Super fin video, om vigtigheden af videoer - videoer ift. søgemaskiner er helt sikkert et sted hvor mange bør sætte ind - intet tyder i hvert fald på, at videoer bliver tillagt mindre betydning fremover.

Tillad mig at vedlægge et videoklip, hvor jeg fortæller lidt om hvad søgemaskinerne kigger efter når de skal ranke videoer -både internt på YouTube samt til brug som en del af Universal Search - kig med de første 3 minutters tid.

I må få et link til videoen op ">SEO af video, da jeg ikke kan få Amino til at indlejre videoen. Måske du kan løfte sløret for, hvad du gjorde for at få videoen vist?

/ Emil

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har faktisk lavet et lille 'anders and eksperiment' med dette emne.

Det er lykkedes mig at komme på side et med en video på søgeordet 'anders and abonnement', og det vel at mærke som den eneste video med billede.

Det foregik som et lille eksperiment hvor videoen steg i ranking ved at købe 2.000 visninger.

Videoen sender trafik til min side, så youtube film er, som du nævner, gode fordi de indeholder et billede der vises ved søgning.

se : http://www.amino.dk/forums/t/142272.aspx

Her skal det nævnes at søgeordet er med lav konkurrence, så om det har en effekt at købe visninger på et ord med høj konkurrence ved jeg ikke.

Du foreslår at bruge videoerne som SEO værktøj for andre sider, men hvis man vil et yderligere skridt foran konkurrenterne skal der også lave SEO på selve videoen.

mvh

Lars Kristensen

http://www.web10.dk/
Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:
Super fin video, om vigtigheden af videoer - videoer ift. søgemaskiner er helt sikkert et sted hvor mange bør sætte ind - intet tyder i hvert fald på, at videoer bliver tillagt mindre betydning fremover.

Hej Emil

Mange tak for de rosende ord og god feedback på vores video. Jeg kunne ikke være mere enig! Smile

Emil Blücher:
I må få et link til videoen op
">SEO af video, da jeg ikke kan få Amino til at indlejre videoen. Måske du kan løfte sløret for, hvad du gjorde for at få videoen vist?

Ja, bestemt. I formaterings-værktøjslinjnen lige over det tekstfelt, hvor du indtaster dit indlæg, skulle der gerne være et grønligt film-rulle-ikon (lige ved siden af smileyen):

Hvis du klikker dér, popper en dialogboks op - i denne dialogboks vælges fanen "YouTube-video" og hér indsættes URLen til din video:

...så skulle den gerne komme fint frem som embedded video Smile

(prøv igen Wink)

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Tak for hjælpen - nu ser det ud til at virke! Jeg havde nu prøvet ovenstående metode - men uden held. Konklusionen må være at jeg gav op for hurtigt, og dermed ikke fandt ud af hvor kræsen Amino er med URL adressen - så til andre der skulle have problemer med indlejring, husk at fjerne alle udnødvendige parameterer fra URL adressen.

Anways, here it goes

/ Emil

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

tak

http://pension-tips.dk/ -  En er hjemmeside, hvor jeg hjælper og skriver information omkring pension .

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

pension-tips.dk:
tak

Ja, meget fine pointer fra Emil! Smile

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 03:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt indlæg. Jeg tror også på, at video på Youtube kan have stor positiv effekt på sit site, hvis det bruges rigtigt. 



De allerbedste hilsner,

Rasmus T. Nicolaisen 

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus T. Nicolaisen:
Fedt indlæg. Jeg tror også på, at video på Youtube kan have stor positiv effekt på sit site, hvis det bruges rigtigt.


De allerbedste hilsner,

Rasmus T. Nicolaisen

Hej Rasmus

Mange tak for feedback på min video Smile

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og det er ikke kun en effektiv vej i form af rangering på Google. Det kan give helt vildt mange besøgende alene i kraft af alle dem, der ser din You Tube video. Jeg har selv tænkt mig at benytte mig af You Tube til netop dette i forbindelse med et kommende internationalt website.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 3 ud af 6 (59 indlæg)