Hej Aminoer!! Jeg har igennem længere tid et hjemmeside projekt kørende, som jeg har brugt ufattelig mange timer på. Ideen er at det skal udkonkurrere andre danske sites.. Nok med det, mit indhold af siden er ved at nå mit mål, det sidste jeg mangler er at få et porffesionelt design på hele min side og et domain naturligvis. På siden kan du finde informationer,strategier, turneringer, webshop,Bonus , stort set alt om poker og meget mere!! -Har undersøgt markedet og roder lidt med ideen om at oversætte siden senere hen til 3 andre sprog. Jeg har brug for jeres hjælp, da jeg næsten er færdig mangler jeg en som kan hjælpe mig forholdvis billigt til designet. Har allerede ideer til det som jeg kan sende. Kan bare ikke lave det selv.. tør ikke uploade siden nu da der ikke er copyright på -.- Nogen der gider hjælpe mig ?? Ps. hva med copyright på nogle af mine billeder jeg har fundet på google ? Bukker og takker mange gange.. |
Glemte forresten at skrive, forventer stærkt sitet skal startes op 1 .januar 2012. Da en ny lovgivning træder i kraft som sitet vil bruge til sin fordel !!
Er det muligt af få en webshop med tøj, samt andre poker udstyr, som affliate ?? så jeg kun får provision, uden noget lager selv. Skriv hvis i kender nogle ;)