Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af nyt Pokersite, brug for hjælp!!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!! 

Jeg har igennem længere tid et hjemmeside projekt kørende, som jeg har brugt ufattelig mange timer på. Ideen er at det skal udkonkurrere andre danske sites.. Nok med det, mit indhold af siden er ved at nå mit mål, det sidste jeg mangler er at få et porffesionelt design på hele min side og et domain naturligvis. 

På siden kan du finde informationer,strategier, turneringer, webshop,Bonus , stort set alt om poker og meget mere!! 

-Har undersøgt markedet og roder lidt med ideen om at oversætte siden senere hen til 3 andre sprog. 

Jeg har brug for jeres hjælp, da jeg næsten er færdig mangler jeg en som kan hjælpe mig forholdvis billigt til designet. Har allerede ideer til det som jeg kan sende. Kan bare ikke lave det selv.. 

tør ikke uploade siden nu da der ikke er copyright på -.- 

Nogen der gider hjælpe mig ?? 

Ps.   hva med copyright på nogle af mine billeder jeg har fundet på google ?

Bukker og takker mange gange..

Tilmeldt 29. Oct 11
Skrevet kl. 12:55

Glemte forresten at skrive, forventer stærkt sitet skal startes op 1 .januar 2012. Da en ny lovgivning træder i kraft som sitet vil bruge til sin fordel !! 

Er det muligt af få en webshop med tøj, samt andre poker udstyr, som affliate ?? så jeg kun får provision, uden noget lager selv. Skriv hvis i kender nogle ;)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:08

Jeg ved godt du sikkert ikke vil ud med det herinde. Men jeg prøver alligvel: Hvad er det som gør din side speciel? Hvordan skal den udkonkurere alle de andre sider der allerede har et solidt greb i markedet?

Meget af det du skriver kan man jo allerede finde andre steder, og med mindre du kommer med noget ingen har set før, og som virkeligt har værdi for mig som pokerspiller ser jeg ingen grund til så meget som at besøge din side.

Tag det som konstruktiv kritik. Markedet er enormt hårdt, og det er flere år gammelt, så jeg tror snarere du skal satse på at få en lille fod indenfor på markedet, fremfor at udkonkurrere alle de andre. Måske kan du blive markedsleder på lige netop den lille feature du vil tilbyde ekstra, men ellers skal du have mange millioner i ryggen for at kunne erobre den plads du snakker om.

Og med hensyn til copyright, så har du det automatisk på alt originalt materiale du laver, så lægger du en tekst på nettet må ingen kopiere den uden aftale med dig, uanset om det er en sang til en vens fødselsdag eller en hjemmeside.

Derfor er der også copyright på de billeder du finder på google, og du må derfor ikke bruge dem uden aftale med ejeren af billederne.

Tilmeldt 29. Oct 11
Skrevet kl. 13:16

Tak for svaret !!

Angående markedet, giver jeg dig ret men har en ny ide som skal sættes tilværks, derudover har min side meget mere indhold samt af bedre kvalitet end dem der er på markedet nu. Vil ikke fortælle min ide herinde før jeg har copyright men, markedsfører den herinde om et par uger ;) så kan du vurdere

Jeg er selv en kompetent pokerspiller som har spillet mange år, hvilket har resulteret i jeg har det rette netværk, den rette viden, kender markedet, samt ikke mindst min nye super ide. 

Men mit mål er jo nok også bare at tage et lille del af markedet og ikke det hele my bad.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 13:25

Du kan ikke tage copyright på en idé. Når det først er udviklet kan andre sagtens lade sig inspirere og lave noget tilsvarende selv. Copyright er der automatisk på billeder og tekster mm. da det anses som et værk. Det må derfor ikke kopieres.

Du kan fx. tage patent på et produkt men det er svært online.

Tilmeldt 29. Oct 11
Skrevet kl. 11:38

Svært men ikke umuligt, venter bare til jeg færdig no probs..

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 17:48

dapokerplayer:

Svært men ikke umuligt, venter bare til jeg færdig no probs..

Jo det kommer du ikke til, der er ingen ting beskrevet indtil videre du kan tage patent på. 

Du kan beskytte din kode, dit design (sker automatisk) og så kan du registrere et trademark og beskytte navne. 

Men det kan sagtens kopieres alligevel, men det må bare ikke må være 100% identisk. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)