Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop ejere se her

Side 5 ud af 18 (175 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 11:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Ja tak, vi vil da også gerne være med:

Fiskehusets eButik - friskfanget fisk og delikatesser til hele Danmark

www.fiskehuset.com

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 11:28 | Låst
De her tre er for lange... Så I må venligst gerne forkorte lidt... Der må max være 45 karakterer inkl. mellemrum

mvh

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 11:31 | Låst

Dato: 03-05-2007 10:33:10 Forfatter: Rollike Hejsa!

Er det også gratis at blive optaget under jeres kategori Advetising?

Hej Mette,

Ja, det er også gratis under Advertising... Det skal blot fremgå af din hjemmeside at du tilbyder en eller flere services, der er en del af Advertising underkategorier..

I kan også direkte tilmelde jer på siden... Tilføj link

Mvh

William

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 11:37 | Låst

Hvis I har nogle ændringer, så skriv endelig...

mvh

Jeg har forkortet jeres tekst til følgende:

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 11:53 | Låst
Det er helt OK

Men angående "advertise", så skal man acceptere følgende: 

- Advertise.dk kan sende relevant info til den tilmeldtes e-mail adresse uden reklameindhold fra tredjepart.

Hvis det ikke er reklame e-mail - hvad så, og hvorfor?

eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:26 | Låst
Det er helt OK

Men angående 'advertise', så skal man acceptere følgende:

- Advertise.dk kan sende relevant info til den tilmeldtes e-mail adresse uden reklameindhold fra tredjepart.

Hvis det ikke er reklame e-mail - hvad så, og hvorfor?

Altså at vi f.eks. ikke sender reklamer ud for de sites der er tilmeldt, men at vi sender info og "reklamer" ud vedr. advertise.dk. Eksempel: Få et banner på advertise.dk.

Men ikke "Fiskehuset vil gerne tilbyde......"

Advertise.dk har kørt i 2 måneder og vi har sendt et enkelt nyhedsbrev i de to mdr, hvor vi tilbød website ejere "Link bytte" på advertise.dk og "bannerdesign med 50% rabat". Så vi bombarderer ikke mednyhedsbrev :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:29 | Låst
 Jeg ser først nu, at noget af den tekst jeg har skrevet slet ikke er kommet med... Nok fordi jeg kopierede teksten fra Excel....

Jeg har rettet i nogle af teksterne, da de var for lange... Her er hvad de er blevet rettet til:

Løbetøj, cykeltøj, klubtøj, profiltøj
byFALKENBERG - børnetøj til aktive børn
Fiskehusets eButik - friskfanget fisk

Mvh

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 12:37 | Låst
Hej igen

Det var også ordet tredjepart, jeg især studsede over. Det lyder jo som om, der kan komme noget fra nogle helt andre, og det vil jeg for alt i verden undgå.

Men  hvis det er, som du beskriver, så må jeg vel bare igang igen med at tilmelde- forfra, for når man ikke vil acceptere betingelserne forsvinder alt det, man har skrevet helt fra skærmbilledet .

Noget andet er, at på selve advertise siden, der virker dine knapper forrige og næste ikke.

EDIT: Det er http://www.hostdomain.dk/ siden, de ikke virker på.

Angående teksterne, der manglede, så kunne de ses i mailen fra selve tråden, så det var ikke så slemt, for os berørte

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:01 | Låst
Hej Listbeth,

Jeps... "uden reklameindhold fra tredjepart"... :)

Jeg kender godt til den irriterende fejl, at alt bliver slettet, hvis man har glemt at udfylde et felt...  skal vi nok fikse på et eller andet tidspunkt...

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 13:16 | Låst
Jeps - kan også godt se det nu. Man skal lægge trykket rigtigt, når man læser det, men er det virkelig kun mig, der kan komme i tanke om at misforstå en sådan sætning? Måske trænger jeg bare til bededagsferie nu.

Så nu går jeg ind og prøver igen.

Side 5 ud af 18 (175 indlæg)